<3 Vila & Lille <3 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Endelig har jeg vært på ultralyden som jeg har lengtet slik etter! Sambo var med, satt og holdt meg i hånda, og jeg tror vi koste oss like mye begge to når vi fikk se babyen vår for første gang:) Drakk et glass appelsinjuice før jeg dro hjemmefra, fordi jeg leste her inne at det kunne gjøre babyen mer aktiv. Vet ikke om det var derfor, men jammen var h*n aktiv. Veivet masse med armer og bein, og vinket til mammaen og pappaen sin! Ble satt flere uker tilbake da, og kjønn kunne de ikke si noe om enda. Trodde jeg var 18+1 i dag, men jordmor som tok ul mente 15-16 uker. Så jeg skal tilbake for ny ul om 2-3 uker, da skal de fastsette termin, og forhåpentligvis får vi vite kjønnet da... Moro med enda en ul! Fikk med 7 bilder i dag, så nå har jeg vist fram bildene til alle som orker å se på! Har tatt bilde av bildene med mobilen, og sendt til mamma også... Nydeligste babyen i heeele verden!
Nætte;mortil2 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hehe!! Så klart det var den nydeligste!! (Altså rett etter min da... ) Godt at alt er i orden og litt kjekt å få se en gang til :-) Lykke til med den da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå