Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Det begynnte for noen år siden da faren hans fikk diagnosen kreft... skjønnte jo det at ikke sex apettitten hans er på topp da... Men den perioden gikk aldri over.. Kreften til faren hans er kronisk og nå har han begynnt på cellekur igjen, vi kan ikke leve i sølibat selv om faren hans har kreft da.. Tror ikke faren hans hadde likt om vi slutta å leve selv om han har fått diagnosen... Ellers så har han eget firma og må jobbe hardt for å få det til å gå rundt, jobber der jeg også... han har også prolaps i ryggen.. Han klager hele tiden på at han sover dårlig og bla bla bla.. men man kan da vel ikke slutte å leve for det om??? Prøver jeg meg på han sier han at han heller vil se en film og ha sex etter det, men da sovner jeg for jeg orker ikke være oppe til 2 for så å ha sex og stå opp 6-7 neste dag...Vi har sex 1 gang i mnd i gjennomsnitt og jeg kommer ikke, for akten er så kjapp så jeg ordner meg selv neste dag.. får jeg han til å gjøre det ligger han og ser rett opp i været el sover og har fingeren på klitten.. føler meg så ekkel da så når han begynner med det sier jeg bare at jeg vil sove..noen ganger når han hinter til sex og jeg ikke orker fordi jeg er utslitt etter en dag så lurer han den inn for det om og sist han gjorde det sa han : "hehe, jeg klarte å lure den inn fordetom" Har begynnt å prøve å gjøre sexlivet mer intr. begynnt å slå han (ikke hardt da) på kinnet, null reaksjon får jeg... biting i øret gjør jeg, da blir han bare sur.. spør han om hva han vil gjøre med meg, null respons... om han sier han elsker meg, hvorfor i huleste viser han det ikke... trenger liksom litt mer enn ett lite kyss i ny og ne og ligge vedsidenav hverandre i sofaen liksom.. han tar gjerne imot blowjobs i bilen når vi kjører, spør jeg han om vi skal stoppe og ta en kjapp en, det vil han ikke ha.. han gjør bare ting som gir han fordel, jeg elsker å gi og ble nok ganske utnytta i starten, nå har jeg blitt mer bestemmt og nekter han mer slik at jeg også skal få mer ut av det, det har resultert i mindre og mindre sex selv om jeg maser eller ikke maser, så nå har jeg slutta å hinte til sex så og si, ikke gøy å bli avvist hver gang......Hvordan få dette til å bli bedre da??? Orker ikke... eneste han gjør hver dag er å syte over ett eller annet... Prøver å få han til å gå mer ut, men det orker han heller ikke og drar jeg ut blir han mistenksom og tror jeg er utro så tør jo nesten ikke gå ut mer heller... ute 4 ganger i året kanskje uten han og da har jeg dårlig samvittighet nesten, redd for å gjøre noe som får han til å bli sjalu og jeg må alltid ta barna neste dag etter en fyllekule omtrent så det blir for slitsomt også... herregud for et tragisk liv jeg har... fint å ha denne siden og få skrevet ned frustrasjon :-) takker for at dere gadd å lese :-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 stakkar deg ja! jeg fatter ikke at det er så vanskelig for to mennesker som bare øsnker å leve sammen, og ikke ønsker hverandre noe vondt, å klare å få til dette?!? virker som om det er så og si helt umulig på meg... *sukk* mannen din høres ut som en skikkelig bæsj!! hilsen en som kjenner seg igjen("mannen min vil nesten aldri ha sex med meg...")
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå