Synnøve_Solbakken Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Har dere tips til hva som er kjekt å finne på i Bergen? Utdrikningslaget blir mest sannsynlig i april, så det er ikke de helt store temperaturene tenker jeg. Vi ønsker ikke å ruinere oss, men "alt" koster jo penger
ToPrinsesser<3 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Dere kan leie Olden Relax på Vannkanten; http://www.vannkanten.no/index.php?mapping=24 Ta en tur i lydstudio og la bruden synge inn sanger på cd og dere kore i bakgrunn: http://www.artistforendag.com/
Synnøve_Solbakken Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Ja vi har tenkt litt på begge de tingene, virker deilig med spa etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå