Gå til innhold

Dere som skal ha 80%


Anbefalte innlegg

Skrevet

må vi forandre på skatteprosenten eller blir den den samme som vi har nå? Noen som vet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den blir nok ikke forandra automatisk nei, jeg fikk nytt skattekort rett før jeg leverte papirer til NAV...

Vi skal bare se det an, og går det greit med samme skatteprosenten beholder vi den slik den er. Så får vi heller glede oss til skatteoppgjøret:-)

Skrevet

Du må ikke forandre den, men antakeligvis kan du gå ned noen prosent om du vil. Om du ikke forandrer den, så trekkes du jo bare mer enn nødvendig, og du får dette igjen til 2009.

Jeg har tabelltrekk, så dette løser seg selv av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...