Lykkeliten *På overtid* Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Var hos legen på mandag til første kontroll. I følge mine beregninger skulle jeg være 11+6 på vei da. Regnet bare med å ta noen blodprøver og ikke noe mer. Men så sa han at vi kunne prøve å høre hjertelyden, men at jeg ikke skulle forvente noe for det kunne være for tidlig. Men trur du ikke han fant den med en gang! Det var et følelsesladet øyblikk det! ) Dagen etter, på tirsdag, var vi på ul på privatklinikk. Var på det nye senteret på Jesheim, og han er superflink altså. Anbefaler han på det sterkeste. Da fikk vi se det lille underet vårt. Blei så forelsket med en gang jeg. Ligger bilder av ul på profilen min. Bare å se. Jeg blei satt tilbake til 11+1, men det gjør jo ingenting for nå veit jeg at h*n har det bra der inne. Er 12 uker på vei til mandag igjen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå