Newton & Prinsessen på erten Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Småen på 3 sovnet på sofaen nå etter å ha sett barnetv. (opptak, så det er akkurat ferdig). Han har tisset og vasket seg, men hadde ikke pusset tenner ennå siden han spiste vitaminene sine da han så barnetv. Hva hadde dere gjort? Vekket og pusset tennene eller latt han sove? Evt. knuse og snike i han en flux uten å vekke han helt?
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hadde latt han sove. Er veldig opptatt av god tannpuss og flux hver dag. Men i et slikt engangs tilfelle, hadde jeg latt han sove:)
LegallyBlond Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Hadde latt ham sove og heller pusset tennene godt i morgen tidlig. En og annen gangen innimellom så går det bra. Med tanke på innlegget så virker du jo ikke som en som vanligvis slurver med tannpussen =)
Kaffemocca Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Hadde latt han sove=) Dere skipper jo sikkert ikke tannpussen hele tia.
HTC Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Helt klart bært han opp i seng, tatt en grundig tannpuss i morgen tidlig. Ikke vekk han, dumt for deg og han
Bøggly Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Jeg hadde antakelig stått å sett på han ei stund, og tenkt "ååååå hvor søt" og så hadde jeg båret han rett i seng, og tatt tannpussen i morgen!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 Ok.. :-) Ja han pusser tennene på morgenen hver dag uansett og etter lunsj i helgene + før leggetid. Eneste gangen vi har droppet tannpuss var de første dagene etter han ble operert i halsen, men det er jo ikke hver dag akkurat. Pappaen fikk lurt inn tannbørsten og pusset bittelitt mens gutten sov nå, men ble visst ikke så nøye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå