Gå til innhold

Melk i brystene lenge etter ammeslutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at man kan presse ut en dråpe eller to med melk når det er to år!!! siden man sluttet å amme???

Har tatt gravidtest, og den var negativ, bruker spiral og har ellers ingen symptomer...

Noen som har hørt om eller erfart noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det melk da? Får man væske i brystene skal de undersøkes av lege.

Om det virkelig er melk så reagerer du kanskje hormonelt på noe.

Tidlig overgangsalder?

Skrevet

Kanskje du fortsatt har melk i brystene dine siden du presser på de.

Skrevet

Har bestilt time hos legen, men må vente en hel uke...

Har følt at en del hormoner har vært i ulage i det siste...kan visst være pga h.spiralen, men jeg får sjekke det ut skikkelig.

Og jeg presser ikke på dem til vanlig for å skvise ut melk, he eh

Skrevet

Ikke 2 år nei, men hadde melk i 10 mnd etter ammeslutt:) Det er visst ikke uvanlig, men 2 år....hmmm aldri hørt før:)

Skrevet

Jeg hadde det slik en god del lenger enn to år. Har alltid lurt på om det er normalt.

Skrevet

Det er nok noen av oss som opplever akkurat det der.

Jeg har hatt melk siden 1984 i puppene,jeg. Men det er så minimalt etter amming, at det har ikke brydd meg.

Selv om det kunne gå flere år mellom hver gang jeg "sjekket",så kom det uansett dråper med hvit melk.'

Har ei tante som hadde det akkurat likedan-.

Skrevet

Anonym 08:19;Det har ikke noe med det å gjøre, når det går så lenge mellom hver gang man sjekker. Det er bare noen det er sånn for.

Skrevet

jeg har også lurtpå det her.. er snart to år siden jeg sluttet og.. men kan fortsatt presse ut en dråpe eller to av den ene puppen. går på Ppiller så det har kanskje noe med det å gjøre.. Fint å se at det er flere som har det sånn da :)

Skrevet

Godt å høre det KAN skje, da :-) Skal ikke bekymre meg før legetimen ihvertfall..

Skrevet

mamman min har faktisk litt problemer med det ennå hun og det er 8 år siden lillebroren slutta med pupp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...