Gå til innhold

kjipt å være syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virkelig ikke fungert i dag, verker i hele kroppen, fryser og svetter på skift. Akkurat nå har jeg fått ei trøtt jente i seng og paraceten har gjort innvirkning. Dette har jeg virkelig ikke tid til. KJIPT! Måtte bare syte litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeeeeeeeelt enig med deg!! Nå har vesla vært syk siden søndag og i tirsdag begynte jeg også... Passer aldri å være syk...

Skrevet

Nei ikke sant. Men akkurat nå har jeg praksis i min lærerutdanning og det skal ikke mye til før vi styrker praksis. Trøster meg med at det er helg snart og imorgen får jeg pakke innpå all paracet jeg behøver så kan jeg ligge syk til mandagsmorgen etterpå. Er bare livredd for at det skal bli snuppa neste.... HUff og dobbelhuff

Skrevet

Helt enig. Dette har jeg ikke tid til. Her slo det inn mandag ettermiddag med 39 i feber. Fikk kreket meg noen timer på jobb tirsdag og onsdag før jeg i dag kapitulerte og har ligget i senga hele dagen. Krysser fingrene for at jeg er bedre i morgen, men føler meg slett ikke sikker enda nei. Flere av ungene har ligget i går og i dag også. Håper runden er kjapt over denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...