*Jente06*gutt08* Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Så det nå! Ble så irritert på han! Hørte du det siste han sa? "da har alle barn amming til 6 mnd......." Hva mente han med det da? Skal de bestemme hvor lenge barna VÅRES skal få pupp også nå da...? Jeg ammet forrige til 20 mnd, har ikke tenkt til å amme neste så lenge....men jeg vil ivertfall bestemme det selv!!!! Tror ikke det er så mangen mødre som er klar for å ut igjen etter 6 mnd heller....eller hva? Dessuten, her i huset vil ikke far være hjemme....skal han tvinges da? Huff.....blir så oppgitt! Måtte bare få det ut...
Tassen79 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Politikere!....rett fra skolebenken og inn på tinget....hvilke livserfaring har de? Og så hadde han ikke barn engang så skal han bestemme over oss.....arg!
snart mor til 3 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 heh.. han der ble bare for tåpelig... å be han uttale seg om pappapermisjon er likestilt som å be meg om å være dommer under finalen i fotballvm... og ikke en linjedommer,men en slik en som bestemmer alt midt på banen..heh... det kunne vært arti.. tror dere jeg hadde fått lov til å ta med meg strikkingen på banen??? :-D ja til likestilling!!!husmødre til toppdommerstillinger...hvis det er en fulltidsjobb da.. og er det ikke det så kan jeg godt jobbe 2x45 minutter en gang i uken...men jeg skal ha betalt 100% altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå