Gå til innhold

Hva, EL nå???


Cecilie'82 25pp, IVF feb'10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stemmer ikke helt her!!! I dag er jeg på dag 13, og jeg bruker ikke å ha EL før på dag 19... har i allefall vært sånn de siste 2 pp... Men da jeg var på do i sta, kom det masse EL-slim! Og da mener jeg masse... (Sorry detaljer...) Noen som mener noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk el 9 dager før jeg pleier i forrige pp. så det er så absolutt mulig at det er el :)

Skrevet

Hmm... Jah, det stemmer nok! Det er bare så forvirrende... Da rekker vi vel ikke noe kos denne gangen:( For han er seff ikke i humør i dag... *blæh!* Dumme mannfolk som skal få prestasjonsangst!!! Hehe!

Skrevet

Haha, du får prøve å vekke "humøret" hans litt da ;-P Er jo synd å gå glipp av en el. Også er det så irriterende når syklusen plutselig forandrer seg..

Skrevet

Ja, nemlig! Får prøve å kle meg opp litt, og se om det er noen reaksjon å få... hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...