Gå til innhold

FRUSTRERTE FRUER ELLER GREY ANOTOMY?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett noen av seriene og vil kjøpe 1 sesong, til å se på nattes tid når vesla ikke roer seg.. men hvilken skal jeg velge?

Hva er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett begge:)

Og vil anbefale GREYS ANATOMY:)

Men hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt begge...man blir fort avhengig og jeg lastet ned og kunne se 3-4 episoder på en dag, hehe!

Skrevet

Drit i frusterte fruer!!!! Greys Anatomy er helt klart den bste seriern som er laget noen gang!!!

Skrevet

Er hekta på begge, men skulle jeg velge, måtte det bli grey...

Skrevet

Enig med de andre, liker Grey hakket bedre en fruene, men liker begge jeg da :-)

Skrevet

Avhengig av begge seriene, men Greys er definitivt best!!

Skrevet

Kjøp begge! :o) Mye hygge!

Skrevet

Greys!! Men begge er kvalitetsunderholdning!

Skrevet

GREY GREY GREY!!!!

Skrevet

også enig at grey's anatomy er hakket bedre, men kjøp begge. Episodene tar fort slutt når man sitter sånn og ser....

Skrevet

jepp, ingen ingen tvil, grey anotomy. frustrerte fruer har tatt litt vel av syns jeg. selv om jeg følger med på begge alikevel da.

Skrevet

NEI NEI NEI!

Frustrerte fruer er helt klart best.... sesong 1 er helt konge!!!

Greys er ok synes jeg, begynte bra, men så endte det opp som et typisk amerikansk kjærlighetsdrama igjen......

Skrevet

begge er dritbra! Også anbefaler jeg prision break....

Skrevet

Fruene, hvis du spør meg ;) Liker at det er en litt sprø serie. Mye morsommere en Greys.

Skrevet

Min favoritt er Frustrerte fruer men Greys kommer hakk i hel... jeg ville tatt begge;) God underholding!!

Skrevet

frustrerte fruer!!! men grey's er en god nr 2!

men jeg synes frustrerte fruer er både morsommere og mer spennende. mens grey's er en veldig fin serie som ofte får frem tårene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...