Gå til innhold

Jeg klør meg til blods!! Hva er dette da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk noen tørre flekker i ansiktet først, nå klør jeg meg ihjel i hodebunnen!! Spes i hårfestet i panna og bak i bakhodet...

I tillegg har samme kløen/rødheten kommet under puppene..... !!!???

Hva er dette da?? Klør som pokker....... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt mere ekle detaljer... : det flasser og klør, og så vesker det ørlitengranne om jeg klør hardt på det...

Hva er det for noe?? Ikke noen hjemme-kremer jeg har som hjelper heller..

Skrevet

Vel.. Høres litt ut som psoriasis... men veeeldig vanskelig å si noe uten å se det. Dra til legen du...

Skrevet

høres ut som elveblest, fikk det da jeg gikk gravid med eldstemann, var pencillin jeg reagerte på. Ble borte når jeg sluttet med pencillin.

Hvis ikke det kan være det foreslår jeg Zona shampo og zona sensitiv krem(fåes kjøpt i helsekost) Kamillekrem kan også være bra mot kløe.

Skrevet

Jeg har del slik på fingrene.. Det klør og det klør. Spesiellt om natta. Fikk det under svangerskapet jeg, men det har aldri blitt bort. Jeg tror det er eksem. Har du prøvd å smøre på med hydrokortison? Vet ikke om det kan brukes i ansiktet men ihvertfall under brystene. Det skal dempe kløen

Skrevet

er du gravid? jeg hadde sinnsyk svangerskaps kløe på lårene. ellers kan det jo være den tørre vinterlufta som irriterer huden,mat allergi eller vaskepulver

Skrevet

er ikke gravid nei... har brukt samme vaskemiddel i alle år, aldri reagert på det før. Trodde også at det var den kalde luften som kunne gjøre det, men da burde det vel ikke kommet under puppene?

Huff, får bestille meg en legetime, det her klør... :(

Har forresten mye kløe/tørr hud bak ørene også.. men det vises best ved hårfestet i pannen... ulekkert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...