Håper-igjen-på#3 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 hvor lenge etter at dere satt den inn begynte dere å få sporblødninger? om dere fikk det da...
camillah 2 små Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg blødde litt ganske rett etterpå, så vidt jeg husker! Hadde småblødninger fra og til de tre første månedene etterpå. Men mensen har blitt sååå mye bedre etterpå, hvis det er en trøst!
Poteto Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 begynnte å blø dagen etterpå.. men det var jaggu ikke mye har nå sluttet å blø å har ikkje mens.. er snart 4 mnd si eg fikk satt den inn..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Snart 2 måneder siden jeg fikk den innsatt, blødde kun litt samme dagen. Ellers ingenting.
bjørnemor Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 hei jeg blødde litt i 2 mnd etterpå, men det står vel i de papirene som fulgte med at man kan blø ganske lenge etterpå mener jeg å huske. har ikke fått mensen ennå heller og er ca 6 mnd siden jeg fikk satt den inn. håper jeg slipper å få den i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå