Gå til innhold

Blir sjokkert jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er heldigvis ikke så mye her på BIM... Må si jeg blir sjokkert over svarene deres på enkelte innlegg som f.eks. 'Talentløse NAV'... Hva med å faktisk hjelpe den stakkars jenta med konstruktive svar i stedet for å gå til personangrep?? Hva skal slike personangrep være godt for? Hun sitter allerede i en vanskelig situasjon, hun kan ikke forandre på det faktumet at hun er gravid...

Hadde dere satt pris på å bli fortalt at "du burde tatt abort" når dere gikk gravid?

Og hvor er moderator/ admin? For enkelte av disse innleggene synes jeg grenser til direkte mobbing og personangrep!!

Er selvfølgelig mye positivt her inne også, men tenk dere litt om før dere svarer på den måten igjen folkens!! Det gagner ingen å henge ut folk på den måten... Vi er her for å hjelpe hverandre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er jeg HELT enig med deg !!!!

Har sett en del innlegg her inne, hvor div tråder ha sklidd helt ut og enkelte personer går til "anngrep" på andre.. Med masse usakelig dritt om alt og ingenting!

Er så enig med deg, vi er her for å HJELP hverandre, ikke å henge ut enkelt personer!

Er så dumt at enkelte ikke eier etikk, moral, empati....

Greit å si sine meninger, men trenger ikke å anngripe!!

Skrevet

Vet ikke hvor moddene er jeg. Har selv klagd på noen innlegg men har ikke fått svar og de har heller ikke gjort noe med de innleggene ser jeg. Er helt forferdelig hvordan noen svarer andre som trenger hjelp.

Skrevet

Helt enig i dette. Er fryktelig lei av at folk som har det vanskelig skal tråkkes på. Desverre er det fint lite en kan gjøre med det for via internett treffer man på mye rart og folk er ikke spesielt hjelpsomme når det gjelder fremmede. Her er det meg og mitt!! Tror en god del hadde hatt svært forskjellig syn på saken om det var deres lillesøster, datter, eller kusine..

Trist er det, men slik er samfunnet altså blitt :(

Skrevet

Det sies at i dagens samfunn er det mer mobbing blant unge over internett!! Men det er jaggu like mange voksne mennesker som driver her og "mobber" å ja...

Det e TRIST!!!

Skrevet

Godt det er flere som er enige!!

Kan vi ikke bruke slike forum til å støtte og hjelpe hverandre? Tror nok det er tanken bak den orginale ideen om slike forum...

Skrevet

Hvordan kan man gå til personangrep på en som er anonym?

En annen ting, dette er KRANGLESIDEN!!

Alle brukere går inn på eget ansvar. Ikke spør om noe om du ikke tåler ærlige tilbakemeldinger.

Ang. tråden du refererer til så syns jeg, som mange andre, jenta er utakknemlig.

Skrevet

K R A N G L E S I D E

Ikke følesyndpåmegselv side:)

Skrevet

..men selv om det er en krangleside så skriver man ikke til en gravid jente at hun burde ha tatt abort. Er vi ikke gravide her nesten alle? Jeg hadde tatt det skikkelig ille opp hvis noen mente at jeg burde ha fjernet barnet mitt fordi jeg ikke var ferdig med utdannelsen. Burde ikke hete kranglesiden, men hetsesiden.

Skrevet

akkurat den der var litt drøy, det er jeg enig i. Men om du er på kranglesiden så bør du ikke ta slikt så høytidelig

Skrevet

jeg skjønner poenget til HI, men på en annen side så er det jævla mange dumme innlegg her inne da!!!! nesten så jeg tror at ting kun er kødd fordi jeg har vanskeligheter med å tro at jenter som skal bli mødre har så lite sunn fornuft og vett i skolten...........

folk må slutte å forvente at NAV skal gi dem masse penger fordi de ikke har skaffet seg et eget sted å bo, tenk å sutre over å ikke få mere penger til møbler, eller fordi de er gravide så har de rett på all slags sosiale ytelser inkludert svangerskapspermisjon når de ikke har jobbet og ytt noe til samfunnet i form av skatt. Herregud........

Pult 3 andre kiser enn typen og lurer på om kanskje han ikke er barnefar allikevel.

Andre som er planlagt gravide i en alder av 17...........

Og det å spørre om det er farlig å spise BANOS????? halloooooo? nei, enkelte her inne er litt for teite og da må man nesten tåle litt krasse svar.

Skrevet

GIVE IT A REST, AAAAA!!!

Herregud, kan Moderator ta vekk dsse uendelig kjedelige trådene om akkurat det samme temet eller??

Dette begynner å bli for dumt!

4 tråder som omhandler den samme saken -i tillegg til den tråden som ble lagt ut på Dib?!

Nå holder det vel?!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...