M@mm@ til mine barn Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Noen som gjorde som meg da de oppdagt at drømmen endelig gikk i oppfyllelse ? Jeg ble gravid etter 15 år, og da sto jeg hele dagen i speilet på badet og gliste og hoppet opp og ned og brølte til meg selv at jeg var gravid. Helt hysterisk.
Kjærlighet <3 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Hei, har ikke svar på innlegget ditt...Men var inne på profilen din og så på bildene. Alle de kjolene hva er det?
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 gråt og gråt, turte ikke tro på at det var riktig, men det var det. Deilig!! Blevet gravid naturligt?? Her lykkes vi på 6. forsøk :-)
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 herregud....... du har jo et helt fotalllag :-) vi må nok nøyes med den ene?? -men vi fik ham!!!
Hera Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Her tok det nesten 8 år før det klaffet. Så da testen viste positivt, så ble jeg helt stille. Klarte ikke si noe. Trodde vel ikke det var sant. Skulle gitt mye for å oppleve deten gang til, men må vel innse at "toget" har gått fra oss. Har på nytt vært prøver i 6 år med alt det innebærer og har funnet ut at vi orker ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå