Gå til innhold

vondt for å puste..


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en ganske skarp og dyp smerte i ryggen ved ribbeina bak. Kommer og går litt, men smertene er der hele tiden. Er mest når jeg puster inn. Hva i alle kan det være? Føles som om det sitter noe på innsiden av ribbeina på en måte. Har ikke lyst å være en gravid sytekjerring som er på legevakta for alt mulig. Er 24 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være noe annet enn graviditeten også...

Hvis det er veldig vondt så ville jeg ha sjekka det, selv om jeg heller ikke springer på legevakta for den miste ting =)

 

Får håpe det ikke er noe skummelt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...