lana<3 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Fikk vite at jeg har for høyt stoffskifte idag, og skal følges opp med det, har noen av dere hatt/har dette i svangerskapet??
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 hei, jeg har lavt stoffskifte og går på levaxin. dette skal ikke ha noen betydning for svangerskapet ditt så lenge du er under oppføling- Du fikk vel tabl som skal justere deg ned??
En engel i mitt hjerte Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har vært gjennom tre svangerskap, og hatt høyt stoffskifte i de to første. Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme, og da jeg var innlagt på sykehuset oppdaget de det høye stoffskiftet. Fikk time hos en spesialist på sykehuset, som forklarte sammenhengen mellom svangerskapskvalmen, mye oppkast og det at kroppen reagerer med å øke stoffskiftet. Fikk ingen tabeletter for å regulere dette, fordi jeg var gravid. Måtte til kontroller hver tredje måned ut svangerskapet, og forsatte vel ett års tid med dette. Etter svangerskapene gikk stoffskiftet sakte men sikkert ned til normalen. Det er nå 6 år siden jeg fikk andremann, og har ikke hatt problemer med stoffskiftet etter dette. Har tatt blodprøver hvert år.
lana<3 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Nei har ik fått noe til å regulere det med, men virker det når du er gravid og er det risiko med det? Har forresten hyperemesis jeg også.. kjedelige greier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå