Gå til innhold

Kan noen forklare livmortappen? =))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har vært inne på pernille.info og lest litt om tappen.. Men hvordan skal den kjennes ut ved tidlig graviditet?? Er det stor forskjell på før mensen og ved tidlig graviditet?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg også på....

Skrevet

derre kan jo prøve å gå inn på pernille.info (tror jeg)

Skrevet

Jeg syns min tapp er gaaanske lavt plassert hos meg nå jeg...Men jeg tør ikke helt å kjenne etter på den, men d er ganske "hovent" inni der...ikke vondt, men d føles tjukt og mykt...Men som sagt, tør ikke kjenne etter helt..

Skrevet

Min er også lavt plassert og myk utenpå, men det kjennes hardt inni.. Og litt bakovervent.. Tør heller ikke å kjenne etter helt..:/

Men hvordan kjenne om den er plugget igjen?? hm..

Skrevet

D er jo en sprekk/ grop i tappen.....Den sprekken skal man ikke kunne kjenne "hull" i, hvis den er plugget igjen..tror jeg?

Skrevet

Har prøvd å kjenne etter, men det er sannelig ikke lett.. Og enda er det flere dager til ikm..:/ utålmodig som bare det! =)

Skrevet

La livmortappen være, d tror jeg er d beste.

Jeg tror ikke d er så heldig å tukle for mye med den=)

Kryss fingrene og bena for at d er din tur!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lenge er d til ikm da?

Skrevet

Ja, det er jo det jeg vet.. At det er uheldig å tukle med den.. derfor tør jeg ikke.. Har ikm 5-6 februar..

Takk for det! =)

Skrevet

Jeg skjønte at jeg var gravid lenge før IKM fordi at livmortappen var helt annerledes enn jeg hadde kjent noen gang tidligere. Ca en uke før IKM var tappen mindre/smalere og mye hardere. Vanskelig å forklare, men var stor forskjell fra hvordan den hadde vært gjennom syklusen tidligere.

Jeg har drevet å sjekket gjennom syklus over flere måneder, og det tror jeg er viktig for å lære seg å kjenne hvordan den føles på de forskjellige stadier gjennom syklus.

Skrevet

Jeg har også drivet å forsket litt på tappen..=) Men det ser ut som at jeg ikke har gjort det ofte nok.. Men jeg får være tålmodig, og vente om tr kommer.. Selvom det ikke er lett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...