meg & to små vampyrer Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Holder trusene bleiene litt på plass?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Brillebukser ja, synes ikke at det er så mye hjelp i vanlige truser. Brukte truser utenpå bleien i sommer som var, da slapp jeg at hun prøvde å ta av bleien.
meg & to små vampyrer Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Brillebukser? Hvor kjøpes de?
Sånn kan det gå Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Holder bleiene på plass? Vanlige bleier holder seg da på plass helt av seg selv. Strammer du bleiene godt nok?
meg & to små vampyrer Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 He he, ja vi strammer bleiene godt nok, men de siger da en del allikevel. Gjør de ikke det på deres barn?
Gjest mphs Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Bruker body og de holder bleiene på plass. På sommeren bruker hun enten trusebleier under kjole eller vanlige bleier og bukse. Trenger ikke truse før hun skal slutte med bleien.
meg & to små vampyrer Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2008 Bleiene på vår gutt siger da. Men truser hjelper altså ikke. Han er nå i en str at det har begynt å bli vanskelig å finne bodyer som passer... Da må han bli en sagger i ung alder? Trusebleier får han ikke lov å bruke i barnehagen f.eks., men hjemme får han jo de.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Her har vi hatt samme problem, med at bleiene siger. Hun har ikke noe de henger fast på, lite med både mage og rumpe. Men med body på så har det gått greit. Hvilken str bruker han i body da? Siden det er vanskelig å finne noen som passer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå