Gå til innhold

TRULTEMOR!!! ROPE PÅ !!!(nicket)


Anbefalte innlegg

Skrevet

får jeg høre hva grunnen til "avslaget" var?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny lege..... :(

 

Han gjorde ikke noe annet enn å forklare hvor "sååååååååå fantastisk" setefødsel var....... Var det eneste han snakka om i nesten 3 kvarter!!! :( Jeg prøvde å fortelle han at jeg helst ikke ville føde vaginalt bla pga bekkenet og fordi jeg var redd! :( Men allikevel så ringte han til røntgen for å bestille time til meg for måling av bekkenet!! :( Har skjelden eller aldri følt meg så overkjørt før!!! :(

Selv ikke da jeg begynte å gråte så slakka han av! :(

Jeg "kunne" jo få keisersnitt, men det var jo såååååååååå fantastisk å føde i seteleie!! Jau sikkert..... Han var MANN og veit da fadern meg ikke hvordan det er å ha rier eller å presse ut en unge dobbelt!!!!! :(

Hvis jeg skulle få panikk og absolutt IKKE klarte setefødsel, så måtte jeg ringe og si ifra før mandag!

Under setefødselen så skulle jeg få epidural med eeen gang og de hadde ekstremt lav terskel for å gi meg keisersnitt.....

 

jau ræva og...........

 

 

faan altså.... du skulle visst hvor mye jeg har grått nå..... er redd altså!! Hadde han ikke overkjørt oss så fullstendig, så kanskje jeg kunne ha vært med på diskusjonen, men når det ble sånn så fikk jeg nesten panikk!!! :(

Skrevet

og hvor ble tryggheten din av? Den fjernet han på to minutter??

Vet du, du kan få Helene til å rekvirere deg inn. At du er nervøs stresser opp tantebarnet mitt, og det finner jeg meg ikke i!!

Du kommer imorgen, så skal vi fleske oss med både godis og badekar?!!!!

Skrevet

Tryggheten min forsvant fullstendig.... :(

Trodde jeg egentlig var ganske tøff sånn, men når han fullstendig overkjørte meg på den måten og der jeg liksom nesten ikke hadde noe jeg skulle ha hatt sagt, så toppa det seg litt... :(

Samtidig så skulle han være så innmari blid og "grei" mot oss... :(

Skal se hvordan tankene mine er iløpet av helgen, men hvis jeg ikke klarer å få mer positive tanker om setefødsel, så avlyser jeg røntgentimen! :( Da ringer jeg inn til svangerskapspoliklinikken og sier at jeg har valgt keisersnitt uansett!

Dessuten så påsto han det at bekkenet ikke kom til å by på noe problemer i det hele tatt!!! WHAT???

 

Jeg kommer selvsagt i morgen snuppa!!! :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...