~sjiraff~ Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Har smilt litt av alle som pakker i god tid, men nå kjeda jeg meg nok til å hjøre det gitt.. hehe... Har ikke pakket så mye av mine ting ennå da i og med at bukser og toalettsaker brukes flittig hver dag. Men ellers er den nesten ferdig.. Så nå kan du bare komme Sivert (*roper høyt ned mot magen*)!!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Mitt råd: pakk den ferdig NÅ! hehe hadde ikke pakket ferdig jeg heller, men det var kjipt å pakke og huske alt med 3 minutter mellom riene
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 hehe, hvor lenge har du igjen? Ååå jeg husker hvor deilig det var når den bagen var ferdig, gikk å så på den vher dag og smiiilte til meg selv gledet meg som en gal..
~sjiraff~ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Det var nok ikke så gøy nei.. Klarer liksom ikke se for meg at det skal gå så kjapt her... Hadde goood tid til å pakke etter at riene hadde begynt med snuppa. Men seriøst, har ikke så mange joggebukser, så må nok bare vente. truser, sokker, ammebh og ammetopper er på plass da )
~sjiraff~ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Termin på Valentines Day.. Men han bør komme ut før den tid hvis ikke vurderer jeg å kalle ham Leif Harry som hevn.. *skikkelig dårlig humor i dag*
~sjiraff~ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 Hehe.. ja det er vel alt ettersom hvordan man ser det? De sier vel at styrtfødsler er vondere så jeg håper jo at det tar litt tid.. men gjerne kortere enn med snuppa.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Åh,herre. Jeg skal også pakke i god tid vet jeg, for her måtte samboeren pakke i full fart forrige gang. Det anbefales IKKE! Der var det mye rart, 3 av en ting, og mye jeg ikke fikk hatt med i det hele tatt, hehe.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Også synes du at du pakker i god tid??? Han kan jo komme i morgen hehe pakket 1 mnd før termin jeg, og hun kom 2 uker før terminen..
~sjiraff~ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2008 Hehe.. sist pakket jeg samme dagen vi dro på sykehuset. Så ja jeg synes det er god tid. Men så regner jeg med å gå over denne gangen også da..
HTC Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Jeg gikk over med første og fikk styrtfødsel på andre. Ikke ta noe for gitt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå