☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Dro inn for å skjekke meg fordi jeg hadde så vondt men ingen blødninger... legen sa at det kunne være for tidelig for å se et foster ettersom jeg ikke er mer enn ca 5 uker på vei. Hun sa at hun så for mye vætske der og ikke noe foster og at dette ikke var en normal graviditet.. men hun ville forsikre seg om at det hun så var riktig så jeg skal tilbake i morra halv 9 for å få en overlege til å se på det og.. fikk beskjed om å faste for mest sannsynlig så legger de meg i narkose i morra og tar en utskraping.....
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Å nei, så trist... Får trøste deg med at det er bedre at det skjer så tidlig i svangerskapet enn at du må gå lenge.
lykken på jord Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 uff a meg da.... sender deg en god klem
snurkle Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Det var trist å høre, sånt er alltid leit.. Du får ha lykke til imorgen, uansett hvordan det går.
piano♫ Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Sender deg en god klem og håper det går greit med deg, selv om dette er innmari trist.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 uff......føler sånn med deg!Jeg trodde at jeg mistet tulla for de sa at fosteret var for lite til å være 2 mnd gammelt.De mente at sekken var kollapset og alt sammen.De tok hcg i serum på meg og sa at jeg skulle komme inn på mandagen (da hadde jeg vært inne 3 ganger på innvendig ul og alle sa at dette var en sa).Men på mandagen så så legen at et lite hjerte slo...... De kan ikke se dette før i uke 6 av babyen sine uker,så jeg hadde rådet deg til å sjekke veeelig nøye med hcg i blodprøve og.Hadde ikke jeg måtte vente over helgen,så hadde ikke vi hatt jenta vår i dag. Derfor krysser jeg alt jeg har på deres vegne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
*Rutletutt* Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Uff, så trist:o( Får håpe på et mirakel for deg i morgen da - lykke til.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Huff så tris. Sender deg trøsteklemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå