Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Kjøpte jeg da igår! spenstig pris:) Kompresjonsstrømper (har på følelsen at jeg krev det feil.) for mine lett å få åreknute bein, sliten i beina, økt sjanse for blodpropp og gravid så er de strømpene utrolig deilige. Har hatt de på i to dager nå og merker forskjell på beina mine. Er det noen andre som bruker dette? Kjøper dere selv eller fått det på blå resept? Føler meg som en gammel dame da..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 De er drit dyre... Man får ikke dekket noe av det.Litt rart i og med at de fleste får de på "resept"...
*LilleTroll + spira Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg bruker en laaaaaaaaangt billigere sokk.. Betaler rundt 185,- for paret. Hjelper på meg i alle fall. Åreknuter får man nok ikke bukt med ved hjelp av sokker, men det kan kanskje hjelpe til å redusere hvor mye du får - i tillegg hjelper det på hevelse i bena. Kjøper sokkene på apoteket, reseptfritt! Jordmor sa for øvrig at endel av de små sprikne årene vil trekke seg tilbake eller bli mindre synlige etter fødselen så krysser fingrene for det! Be om støttestrømper på apoteket !
*LilleTroll + spira Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 skulle være sprukne årene, ikke sprikne hihi..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Nekiam26 Det er forskjell på kompresjonsstrømper og støttestrømper.
*LilleTroll + spira Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Var muligens litt raskt ute... hehe. Ble så ivrig her jeg satt
Bullock Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 seriøst. Er de så dyre? Jeg fikk svigermor til å kjøpe til meg idag, siden jeg ikke kunne dra selv. Oj da. Da tror jeg jeg skal la gubben gjøre opp for dem.. Bra at de funker da. Jeg gleder meg til å få dem.
pantegi Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Bruker støttestrømper jeg, da. De kalles også reisestrømper. Koster i underkant av 200kr paret. Superdigg å ha på :-) Ikke plaget med hovne bein, men er jo greit å forebygge litt. Anbefales på det sterkeste :-)
2 fine små Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Jeg foedte forrige gang med stoettestroemper! Lenge leve forfengeligheten ETTER foedsel, hehe.... Vi har litt tradisjon for aareknuter i familien og jeg har brukt disse saa lenge jeg har vaert litt tung (trenger dem ikke i Asia det er utrolig deilig - blir ikke hoven i beina her av en eller annen merkelig grunn, sikkert temperaturen over tid) Men jeg sverger til dette hjemme og foeler meg IKKE som noen gammel kjerring, foeler det er supersunt, spesielt naar man er litt overvektig og skal gaa en god tur for eksempel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå