19maigull Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 noen som har noe erfaring med simo kombi vogn? står mellom den og emaljunga men tror jeg heller mot simo:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg og heller mot SIMO. Jobber i barnehage og har sett MANGE vogner og er egentlig ikke i tvil. Den er kanskje litt stor og tung i forhold til mange andre men det er verdt det. Vet om mange som har hatt emalljunga og de er ikke fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har kjøpt simo kombi. Har ikke tatt den i bruk enda men gleder meg stort til det. den virker solid å god å trille.
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg skal kjøpe simo duo vogn...gleder ,g som en unge til å kjøpe dn:=)
pantegi Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 jeg har kjøpt simo kombivogn. Synes alle de andre vognene blir så små og lave. Også er det en del som bare ser helt pillefjerne ut, hehe :-) Simo sin er garantert finest :-) synes jeg, da, hehe.
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Har erfaring med Emmaljunga og har bare positivt å si om den, og har aldri hørt noe negativt om den.Den er blitt brukt i 2 perioder, og hadde det ikke vært for vi ikke oppbevarte den skikkelig hadde vi brukt den denne gang også.(har stått fuktig) Men siden vi skal kjøpe ny har vi valgt Simo duo, dette for å prøve en ny vogn, og jeg syntes Simo Duo er utrolig fin.Så den blir det denne gang.Lykke til på vogn jakt.
Lille Luna Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Tantebarnet mitt har Simo kombivogn, og jeg synes den er helt super. Har "øvd meg" på den i 1 1/2 år nå, og er ikke i tvil om at det er den vi også kommer til å kjøpe. Den føles så trygg og stabil. Også har den god plass under til å ha med i byen og på shopping...matvareposer veier endel..og da er det greit å ha en vogn maan kan bruke til transport og;-)
Smånetta 14.mai Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Den er kjempelekker! Søsteren min har den. Hun elsket den, men synes den er tung. Kjøpte seg en liten Teutoniavogn da de skulle på ferie og nå bruker hun den hele tiden. Jeg synes Simovogna er mye finere, da. Den virker så trygg og stødig også. Har en vogn som er ganske tung selv, tyngre enn Simo sin barnevogn, men jeg synes det er helt greit. Man venner seg til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå