Gå til innhold

Bruker alle bind eller tampong under mensen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker bare truseinnlegg jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp tampong..hvis du bare bruker innlegg kan du vel ikke blø så mye heller?

Skrevet

Tampong på dagen, bind om nattan (de to første nettene er de eneste jeg tenger da,heldigvis)

Skrevet

Kun tamponger, bind er YAIKS!!!!!!!

Skrevet

Nattbind døgnet rundt.

Skrevet

Jøss, blør nesten ikke jeg. Har allitd vært sånn.

Skrevet

På værste dagene både bind og tampong..jeg er rene bløderen når jeg har mensen..sukk...har den nå...grrrrr..

Skrevet

De største tamponger som finnes desverre... :( Kraftig bløder her også- Varer i mange mange dager også, desverre. Men heldigvis ikke 2-3 uker om gangen mer.

Skrevet

Tampong.

Tåler ikke bind eller truseinnlegg..

Skrevet

Jøye meg.

Jeg blør i 3, max 4 dager. Som oftest 3 dager.

Skrevet

Samme som ugla, skikkelig storbløder de første tre dagene. Har bare blitt verre etter fødsel:( Etterhvert bare tampong. Liker ikke bind!!

Skrevet

Tampong om dagen, ingenting om natta. Blør bare èn dag jeg:)

Skrevet

etter at jeg fikk satt inn spiral (og blødningene roet seg) så har jeg kunnet bruke truseinnlegg ca fra dag 4 til 8. noen ganger dag 1 og. ellers bruker jeg tamponger. får ikke sove med bind, klamt og ekkelt..

Skrevet

så heldig du er da:)

For meg er det 8-10 dagers lidelse,... :(

Skrevet

Jeg bruker å blø mye når jeg har mensen...så her er det tampong på dagen og begge deler på natten...

Skrevet

Bind...

Etter jeg fikk vesla har mensen blitt verre.. ikke smerter heldigvis, men blør veldig mye. Såpass at jeg i perioden er svimmel og ikke i form...

Skrevet

Heldig du. Her er 10 dager det vanlige (7-8 av de med kraftig blødning), og gjerne med litt småblødninger både i for- og etterkant i tillegg. Og syklusen er nå stort sett på ca 24 dager. Før var den på 21 dager, så håper det fortsetter riktig vei da. ;-) Men har mer smerter og blør enda mer enn før og med mer småblødninger mellom mensene, så vet ikke akkurat om jeg skal si at det har bedret seg generelt sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...