Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 bruker dere tøybind til dere selv oxo?
Lisa81 blittmamma! Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Nei, men bruker en litt mer miljøvennlig type fra helsekosten. Både bind og tamponger.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Jepp det gjør jeg! I kke ekkelt i det hele tatt, men det er plastbind og tamponger når en har prøvd andre ting.... er ditt eget blod ekkelt også nå???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå