Cat.68 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Så nå kan dere glede dere som liker meg og grue er dere som avskyr meg. Freden er slutt!!! ;o))
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 He he,vælkømmin tebars att sier jeg;)))) Mvh
Tally Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Lurte litt på hvor du var, dagen er ikke den samme uten, vettu.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå