☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Dro inn for å skjekke meg fordi jeg hadde så vondt men ingen blødninger... legen sa at det kunne være for tidelig for å se et foster ettersom jeg ikke er mer enn ca 5 uker på vei. Hun sa at hun så for mye vætske der og ikke noe foster og at dette ikke var en normal graviditet.. men hun ville forsikre seg om at det hun så var riktig så jeg skal tilbake i morra halv 9 for å få en overlege til å se på det og.. fikk beskjed om å faste for mest sannsynlig så legger de meg i narkose i morra og tar en utskraping.....
flypapir Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Uff, det var triste nyheter.... Håper overlegen ser noe denne legen ikke så. Lykke til på ny ul i morgen...klem
Puumi Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 lykke til i morgen ikke gode nyheter, men fatt mot!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg forstår godt at dere er skuffet og lei dere nå. Det er bra at du tok det på alvor og sjekket det ut, slik at det ble oppdaget tidlig, i hvertfall. Mitt første svangerskap endte som en BO, og selv om det var veldig skuffende så hjalp det litt å tenke på at det aldri kunne ha blitt noe barn uansett. Jeg håper det går greit om du må ta en utskrapning i morgen. Lykke til med alt! Jeg håper du snart er tilbake her.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Å så trist Håper det går bra i morgen.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 babysjuk82, BO er en forkortelse for Blighted Ovum; med det menes et blindt egg, en fostersekk uten fosteranlegg. Man har positiv graviditetstest og de vanlige svangerskapssymptomer, men det er ikke et fosteranlegg der som vokser. Det er vanlig at man erkjenner dette etter en tid, ved at man begynner å blø med brunlig utflod, slik som ved de andre tilfellene. (http://www.kvinnelegen.no/wip4/detail.epl?id=14531&cat=480)
babysjuk82 Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Oki.har aldri lest om før.ofte at d skjer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå