Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på sykehuset i morgen for å ta røntgen av bekkenet pga seteleie, får man svar med engang da om bekkenet er stort nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på, for jeg skal også ta røntgen av bekkenet for å se om jeg kan føde normalt.

Skrevet

Da var røntgen av bekkenet overstått - var en skikkelig ubehagelig opplevelse for meg pga vena cava. Ble liggende litt for lenge på ryggen og var nære på å besvime, men rett før jeg svimte av fikk jeg reise meg opp.

 

Fikk ikke svar på om bekkenet var stort nok for legen(e) måtte se på det å måle osv så fødselslegen skulle ringe meg på mandag.

 

Er ganske spent på svaret så nå får jeg bare smøre meg med tålmodighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...