Bare™ Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 tror nesten det. Skal ta med ei flaske vin til henne neste helg. Vil Turbo være med, kanskje? Så lager vi en trollfest for The Doffine family?
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Ja, begynner seriøst lure på om jobben har tatt knekken på henne nå ja Og det er ikke bra
Bare™ Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Er behov for jentene der neste helg. Kanskje vi skal be inn jobben hennes også? For å filleriste de litt? De kan'kke ø'legge Doffinen vår, ass!!!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Dere får ta med en flaske vin til hver og drikke litt for meg også da SKÅÅÅÅL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå