Anette med nr 3 i magen Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 var på kontroll i går og har 2 cm åpning og en meget moden tilstand der inne så myk som ei pakke med smør sa jordmor , har termin 12 mars , men alle tror jeg kommer til å føde innen kort tid , noen flrere somhar det slik som meg nå i uke 35 eller har opplevd dette ? hadde bare vært spenende å vite om jeg evt har en nær fødsel på gang ??
grand danois Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 hvorfor vart du sjekket? jeg fikk 10 dager fortidli sist. å jeg har på følelsen av at denne gutten ikke har tenkt å vere til termin. men ingen vill sjekke meg,sell om jeg har stikkinger å sann der oppe. jeg er i uke 31. jeg vet desverre ikke om du er nært,jeg har hørt om folk som har gått med opning lenge uten at noe har sjedd,verken fra eller til før termin. men ver ops på tegn:)
Anette med nr 3 i magen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 har vært på sykehuset og hos min jordmor som også jobber på sykehuset så de vet hva de driver med kan man si
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg fikk også beskjed om dette i uke 35.. ikke får å skuffe deg, men jeg sitter her, 5 dager over termin, like moden ;p hehe!! Skal settes igang på onsdag
grand danois Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 ja d var ikke sann jeg mente d:) hvorfor de bestemte seg for å sjekke deg:) jeg bare lurte på åssen du fekk de til å sjekke deg jeg...fordi jeg lurer på om jeg holder på å bli moden jeg også..? jeg har spurt jordmor,men jeg fikk bare til svar: nei, der vill vi ikke rote nå,d er alt for tidli me fødsel nå så jeg bare lurte på hva du sa til de...eller hvorfor de bestemte seg for å sjekke deg:)?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Med førstmann var hadde jeg to cm åpning seks uker før terminen. Men jeg fødte ikke før to dager over. Nå har jeg akkurat sju uker igjen til termin og skal inn på føden i morra og sjekke åpning og modning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå