Gå til innhold

Hvordan ser dere for dere at damene her ser ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må først få si at mannen min smilte godt da jeg hadde opprydning i alle skuffer og skap da jeg febrilsk lette etter dåpskjolen i høst. For hva fant jeg? Jo, bryllupskjolen som jeg for 10 år siden brukte. Og dette var før vi fikk barn, så da var jeg så liten og nett, atte. Så tenkte jeg, jeg skal jammen meg prøve den. Fikk kjolen på, men glidelåsen bak kunne jeg bare glemme. Så gikk jeg inn til min mann i stuen. Og vet dere hva han sa?

Jo, at jeg lignet på kona til SHREK!!!

Ja ja, måtte jo le, for det stemte jo, og det var ikke fordi jeg var grønn....

Så, sånn ser jeg ut altså ;-)

Håper jo at kiloene etter graviditeten snart kan begynne renne av

Men dere andre? Pga nickene, ser jeg for meg trollmora som hun der i reklamen som har lagt sine 11 småtroll. Og Karomamma ser jeg for meg en dame i vinden.. svisj svisj (men det er vel hvordan hun skriver)

Dritgrei hei hei, ser egentlig ut som en som smiler og hilser hele tiden

hehe

Jeg vet jo at flere her kjenner hverandre, men er det ikke slik at dere "ser for" dere hvordan damene her inne ser ut?

Kom igjen, da jenter, fortell hvordan dere ser de andre her inne :-)

Hvis ikke dere vil være, så vet dere ihvertfall hvordan jeg ser ut hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er artig med bilder av folk... jeg kan si såpass at jeg ikke smiler og hilser hele tiden, men jeg sier "hei" og "god jul" noen ganger om dagen.... det er kasnkje mer enn gjennomsnittet ?

hahaha

milli vanilli, det er noe med nicket vettu... no 80-talls aktig. Jeg tror du er liten og blid med hlavlangt blondt hår med bølger i. i olabukse og genser stort sett. Du er liksom ikke en dame med drakt :-)

ellers har jeg møtt så mange her at det ikke er så mange å gjette på... men bilder lager man seg jo, og det er artig :-)

Skrevet

Milli Vanilli, tenker oppklippet bølgete hår, mellombrunt. Liker best svart. Gjerne litt lange skjørt eller smale bukser.

Dritgrei, er veldig slank, sånn middels høy, med langt lyst hår som oftest settes opp i hestehale for det er så praktisk. Litt hyper, har aldri tid til å sitte stille. Blid mot alt og alle.

Liker seg helst i olabukse og sweatshirt, men nå som kulen begynner å bli stor så er det snekkerbuksa som gjelder

Attpåklatten er rundt 1.60. Mørkt kort hår med fall. Ser veldig snill og tillitsvekkende ut. Veldig sosial og snakker med alle. Liten som stor. Tusen jern i ilden. Og hun er en av få som får gjort alt hun faktisk hadde planlagt.

Tenker jeg traff spiker'n på hodet der gitt ;o)

Skrevet

hihi, Attpåklatten traff du nesten på hodet ja;)

Skrevet

HAHAHAHAHA..........

Jeg skal ikke avsløre hvordan jeg ser ut, om flere vil gjette!

Dette er moro:-)

Rultepulte.......rød/brunt hår, krøller, masse humor, trenger å lette på lokket innimellom, har mye som ligger inni og venter på å komme ut:-)

Middels høy, slank og godt humør:-)

Milli Vanilli........tenker tilbake på 80-tallet med et smil om munnen:-) Tipper du er blond i en eller annen variant, kort hår, litt tomboy kanskje?

Kvikk jente med bein i nesa:-) Høyden.....tja........akkurat passe kanskje:-)

Skrevet

He he, pussig

Ja, dritgrei, jeg ser nesten slik ut... Og ja, jeg liker godt svarte klær

(80-tallet likte jeg veldig godt, var dama på høytaleren kan man trygt si)

Skrevet

Jeg har jo truffet Dritgrei da..og hu er fin og fjong og flott gravid. Eneste jeg bomma på var dialekta..

Milli Vanilli.. Ser for meg sånn mild og snill dame, jeg.. litt sånn som vanilje.. Mørkt halvlangt hår og sporty kledd?

Skrevet

Åttpåklatten har jeg jo gjetta på før med rødmalt hus, små vinduer og epletrær...

Plutseliten er en liten dame som har mellomblondt hår og snille øyne. Hun smiler ofte?

Reveenka ser jeg for meg som litt rødbrun berte med halvlangt hår. Hun er litt sånn forsiktig av seg..

Maud er ei driftig dame med røde kinn og alltid i farta med en unge hengende på armen.

Skrevet

attpåklatt med godgutt er humørfylt og temperementsfull.. Hun har stor omsorg for mennesker rundt seg. Blondt, kort hår og ikke så veldig høy

Skrevet

Disse har jeg ikke truffet, eller sett bilde av, og derfro har jeg bare et bilde i hodet og det er sånn her.

reveenka

- lang, sterk, stram,trygg, fryktelig blid, og snillest i gata med kjekk og grei kort sevisen på håret i brunt :-)

ronja65

- brunt mykt hår, bitteliten med trygge hender og trygt smil!

idefix

-ung, stram, litt rundere enn tynn, men stram og høyteist og stolt likevel! tøff og sterk og stilig!

rultepulte

- i mitt hode ser du ut som hun trollet med alle de ungene... villeste håret i byen, med skjørt og kjoler i rødt og rosa, masse latter, masse tårer, masse unger, masse varme...

graciegirl

- da ser jeg for meg ei tynntynn tynn lita flis med langt lyst hår i en snaisen hestehale og perler i ørene :-)

plutseliten

- har olabukse på og og bare en enkel lekker genser i lyse farger. lysebrunt hår i en alltid veldried frisyre. mild og god og innmari tålmodig

urtete

- har jag alltid problemer med å plassere i hodet mitt, for det skifter, men inventaret i huset har jeg beskrevet før, og fått bekreftet at det passer litt i alle fall.... men hva jeg ser for meg, tja ....172, vanlig dame liksom litt hektisk i fjeset sånn mellom henting og middag, men ellers både varm og mild og blid! Jeg tror olabukse og fine jakker er greia liksom. ikke dressjakke, men den ytterste.. ha ha h ahogså kalt ytterjakka.... jeg tror du har mange. :-)

Skrevet

Artig tråd..

Atpåklatten: En pen dame, ganske høy og mørk. Fast i fisken, litt kraftig.

Dritgrei: Sjarmerende, med rufsete blondt hår. Passe høy. Ganske slank.

Maud: liker sporty stil. ca 170 høy og mørk blond.

Mamma til 2(?): Fiks stil. Slank og velfrisert.

Det var noen jeg kom på i farta...

Trollmora: Halvlangt hår brunt hår med fall, ganske lav.

Hilsen Vimsemamma med nytt nick;-)

Skrevet

Oi glemte selveste HI;-)

Milli Vanilli: ca 162 cm høy, blond med halvlangt hår som ofte er i hestehale...søt... med blå øyne.

Skrevet

Jeg har vært så heldig å truffet ett par stk. Men det var bare Atpåklatten og Snulder jeg kjente igjen fra forestillingene mine;) Så veldig god er jeg ikke nei.....

Jeg forestiller meg Maud som relativt høy, med mørkt hår i en stilig frisyre. Bestemt, men mild. Aner ikkke hvorfor da, hehe

Superdupermammaen forestiller jeg meg som et mildt og vennlig vesen, med relativt lyst, bølgete hår.

Skrevet

Hehehehe, denne tråden har jeg igrunn ledd litt av:-) For jeg har vært så heldig å treffe mange av dem her inne:-)

Så jeg er egentlig litt inhabil:-)

Når skal vi avsløres da:-)

Skrevet

Artig tråd :o)

Humrer litt av beskrivelsen av meg selv.

..og Maud av en eller anne merkelig grunn.

Hadde jammen vært arti med et lite treff!

Jeg har jo møtt Atpåklatt, men alikevel tror jeg, inni hodet mitt, at hun snakker med sørlandsdialekt. Det er jo helt feil, det vet jeg jo, men allikevel....

Milli Vanili: Tenker på 80 tallet når jeg ser nicket. Middels høy, middels slank, blond med lyse striper og lugg. Iført dongeribukser med stæsj på og praktiske men tøffe gensere.

Rett nok sier hun liten og nett og Shrek så sannelig om jeg vet :o)

Skrevet

He he, rart med det, hvordan man opplever de andre, enten ved hvordan de skriver eller pga nicket..

Jeg er vel helst litt under middels når det gjelder høyde.. Og liten og nett var jag før barna kom til verden. Registrerer at flere ser jeg liker collegegenser og dongeribukse (nå for tiden er joggebukse også et elsket plagg -Gud forby i følge skravledibberne)... Ja det er meg, det. Selvforskyldt blond, da. Ha ha ha

Ha en fin-fin dag alle dere ;-)

Skrevet

Morsomt hvordan vi danner oss mentale bilder av folk vi ikke har sett. I dag har jeg igjen fått bevist at jeg ikke ser for meg de rette bildene.

Superdupermamma er aktiv, blond, sporty, tynn og ingen pyntedukke.

Attpåklatt med go'gutt er tynn, høy, olabukse-dame.

Urtete er litt lilla og kanskje ikke så høy og litt rund.

Hera er høy, langt hår i hestehale, pratsom og morsom.

Selv er jeg veldig langt unna 1.70 og mer blid enn bestemt tror jeg i fremtoning. Men bestemt det er jeg jo... Stort sett sortkledd og lite sminke :-)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Dette var en artig tråd som vi liksom aldri fikk løsningen på:-)

Skrevet

Ja det hadde vært greit å få "fasiten" på denne ...venter spent :)

Jeg har ikke sett noen ..

Skrevet

Hadde vært moro å sett avsløringen ja.

Kjempemoro å lese hvordan man forestiller seg de forskjellige her:)

Gjerne flere og. Har temmelig bestemte forestillinger om hvordan de fleste her ser ut, men ikke alltid like greit å skrive det ned:)

Skrevet

Hahahahahahahahaha.... denne var morsom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...