Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 fikk doppler i posten i dag. noen som har noen tips til hvordan jeg kan høre lyden av min lille?
frupingu Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Ta på olje først.. Slik man smører seg med altså.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 om du kjøpte slik gel, så blir det enklere å høre, men kan også bruke olje eller fuktighets krem.. men ikke fortvil om du ikke hører med en gang, må av og til leite litt for å finne småen:) lykke til..
junijente fikk julijente Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Er dette egentlig sånn som legen bruker? Sånn elektronisk ting? Ikke veldig oppdatert jeg ;-) Men om det er det, så skal du visst i alle fall ikke bruke fuktighetskrem! Jeg hadde smurt meg inn om morgenen, og da jeg kom til legen etter noen timer var det bare skurring! Kremen forstyrrer visst signalene eller noe. Men skal vel bruke sånn gele da, det hadde i alle fall legen på :-) Lykke til :-)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Jeg var hos lege i dag som skulle finne hjertelyden med sin doppler... Noe han ikke klarte, han leita legne og prøvde med en annen doppler også. Jeg er 19+0 Jeg ble straks sendt på sykehuset for UL, og der såg vi ei lita tulle med bankende hjerte og sprellende bein! Så for all del!!!! Ikke bli bekymret om du ikke hører noe en dag!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 hi her...har prøvd med krem og lett veldig masse. hører man det lett når man treffer liksom?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 hi her igjen... nei jeg er virkelig ikke bekymret, hadde bare lyst å høre:) forstår godt det er vanskelig å høre når det nesten er vanskelig å finne sitt eget hjerte;)
Anette_23 Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 hei. hvor bestiller man sånn doppler på nettet??
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 man kan kjøpe på ebay, der er det ganske bra priser. man kan finne på finn.no og, men er sjelden det ligger doppler til salgs:) så jeg ville prøvd på ebay. jeg så på ei dansk side, å de kosta 1700 kr!!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Man får best resultat med olje.. babyolje eller massasjeolje. Hvor langt er du på vei, står på den jeg har at det er lettest å høre fra uke 15. Let i området under navlen hvis du er rundt 15 uker. Er iallfall der jeg hører det, men er ikke så godt å høre.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Bruk pengene på noe annet! Jesus... Hva er vitsen? Vi har det for godt i dette landet!!!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Jeg kjøpte min på e-bay og betalte kun drøye 200 kr inkl. frakt fra japan. Mulig at dette er mye penger for noen, men jeg betaler mer enn gjerne 200 kr for å kunne lytte på hjertet til barnet mitt inn i mellom! Jeg brukte glidemiddel til å smøre på og det funket veldig bra!
Sota Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Prøv å lete langt nede. Jeg er 15+1 og finner hjertelyden helt nede ved skambenet. Det fulgte med ultralydkrem til mitt apperat, men jeg har hørt man kan bruke glidekrem også.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 herregud!!! Vi har det for godt her i landet? den koster 230 kroner! Du drikker vel for mer enn det på fest. Den doppleren har hjulpet masse. Er mann litt ekstra bekymret, spesielt om mann har mistet tidligere så er den helt genial. Så kan du bruke dine penger til det du vil... Du kjøper helt sikker ikke 100 par sko til deg selv, eller klær du ikke trenger. hold kjeft og ikke heng deg opp i alt!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå