*Angelface* Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Flere som har blitt spådd d. . og d skjedde? Begge som spådde d, så og at jeg ble på nytt gravid med en jente i sep mnd..
☆twinkle twinkle Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hei, jeg har ikke blitt spådd da..Jeg har tro på noen av dem men jeg er skeptisk til bruken av dem! Det er en grunn til at vi ikke vet framtida vår...Jeg har forresten lest om flere her inne som ble spådd og det ikke skjedde...Bare ha friskt mot og prøv å glem! Det er stor sjangs for at det ikke skjer da! Et gammelt ordtak sier " Menneske spår , Gud rår " Lærte det på barneskolen husker jeg...
*Angelface* Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Tusen takk :I) Har 2 fra før, og aldri opplevd SA eller noe ..... Virker grusomt!!
monca*84*j12 Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 heia jeg har blitt spådd av 3 stk, alle med forskjellige månder...og forskjellige kjønn... eg ble spådd til april/begynnelsen av sommer og juli... men gjør som meg, se på det som morro, dra gubben til soverommet og sats på et tidligere resultat=) hehe... hold motet oppe! lykke til
AO3 Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Ikke bry deg om disse spåingene... Det er bare vill tipping i 99% av tilfellene. Ikke la frykten for ting som KAN skje ødelegge livet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå