Bolla21=) Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg lurte på om det var noen andre som ga sine bran morsmelkstillegg fra fødselen?? har så dårlig samvittighet for at jeg ikke får ammet det lille nurket mitt..... og hvor sover deres barn om dagen? i vogn eller senga?? jeg har nemlig ei lita tulle på 3 uker og hun sover i vogna på dagen... er det feil av meg?
Mc Mum Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hei.Har ei lita jente på 3 uker jeg også.Jeg synes ikke du skal stresse med dårlig samvittighet for at du ikke ammer! Hun har det helt sikkert kjempegodt hos deg likevel.Mme er en meget god løsning når det ikke lar seg gjøre å amme.Slutta tidlig å amme forrigmann,men hun her ser ut til å ville ha pupp:-)Hun sover også i vogna på dagen eller i vippestolen(når den er helt lagt ned)Håper du koser deg med vidunderet ditt:-) Lykke til!
mammatrollet + spire i magen Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Her har den lilla tulla vår fått mme fra fødselen av, hun er nå 3 mnd og er stor fornøyd. Hun får ikke sove i sengen på dagen, den tilhører natten. Hun hadde problemer med å gjøre forskjell på dag og natt. Håper du koser deg med din lille!!!
Linchen Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Gratulerer med din lille skatt! Prinsen min har sovet i vogna på dagen hele tiden, sovner kun der. Er nå 7,5 mnd. Må hjelpes i søvn med litt gynging på vogna. Zzzzz. Nyt at hun er velskapt. Har flere venninner som aldri fikk morsmelk som små, og nå er de over 30 og kloke og vakre og gode mennesker. Kos deg, vennen.
Linchen Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 ... og sover i senga om natten. Viktig å prøve å skille natt og dag.
camillah 2 små Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Mme er den beste erstatningen, ikke ha dårlig samvittighet! Tulla har sovet i senga om dagen de siste månedene, for hun klarte ikke å roe seg i stua lenger (de første månedene sovna hun jo hvor som helst). Men jeg lar døra til gangen stå oppe så det kommer lys inn i rommet. Skiller natt og dag på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå