babygullz <3 vilde Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg fikk svak positiv test med kveldsurin for 2 dager siden, 2 dager før ikm. Tok ny test igjen idag, i 10tiden, måtte ikke tisse mye, men teststreken var nesten like sterk som kontrollstreken. Enda mer positiv test=D Men, jeg spotter bittelitt, og er litt bekymret...så tør ikke helt å slippe jubelen 100% D er ikke mye spotting, er kun grårosa farge når d kommer på papiret, ellers ser utflodet omtrent hvitt ut... burde jeg være bekymret? eller burde jeg heller være lykkelig?=)
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg hadde akkurat det samme rundt den tida da jeg egentlig skulle hatt mensen første gang etter jeg ble gravid denne gangen... Varte et par dager og hadde også en liten blødning,men stor nok til at jeg trodde mensen var på vei. Det skulle vise seg å være feil da blødningen stoppet opp etter en dag. Jeg har alt sett et hjerte som slår,så jeg synes du bør være lykkelig å glede deg over positiv test:)!!!!! Lykke til videre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mama73 m/tre søte små Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg spottet 3 dager før test og 12 dager etter jeg! Var på ultralyd grunnet SA forrige gang, men alt var helt normalt, og vi så et hjerte som slo:-) Det er helt vanlig å spotte, man har ganske skjøre slimhinner når man er gravid;-) Så lenge du ikke har smerter, er det nok helt ufarlig! Lykke til på ferden!:-)
babygullz <3 vilde Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 har ikke smerter nej, men litt mensmurringer i ny og ne... hadde en del mageknip tidligere idag, men d skulle vise seg å være noe heeeelt annet en menssmerter, hehe. Tusen takk for fine svar, oppmuntring og lykkeønskninger jenter!=) Håper vi får en fantastisk tid fremover=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå