Marisola Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Er det noen fra Stavanger her, helst hinna/Gausel? Jeg har sønn på 3 mnd. og droppet barseltreff med 18-åringene. Er det andre i moden alder som kunne tenke seg å treffest?
dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 vi er en liten haug som bor i området, men ingen av oss som egentlig tør å møtes ha ha ha ha ha ha... så da treffes vi på nett heller, men det blir man jo ikke kakurat sprek av veit jeg :-)
Graciegirl Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Hei, har en sønn på 10 mnd. Bor sentralt i Stavanger - på Storhaug. Ikke helt din kant, men kanskje nærme nok?
Marisola Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Da tar vi første treffet i Svømmehallen. hahahaha. Men hadde det ikke vært kjekt å truffet å gått tur/ på kafe el.l. spesielt nå når våren kommer..? Jeg har flere venner med barn som treffes av og til, men jeg er nok ganske sosial av meg og liker å være sammen med andre i samme situasjon nå når jeg går hjemme. Synes dagene kan bli lange framover hvis ikke..
Marisola Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Klart det! Storhaug er jo i nærheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå