Gå til innhold

Hvordan skal jeg forholde meg i denne saken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far har nedlagt veto om at jeg MÅ levere barnet til han, nøyaktig kl 16, når samvær skal være hos han.

Jeg prøvde i retten, og si at dette kunne bli vanskelig og gjennomføre når jeg kommer meg tilbake i arbeid, men dommer og sakkyndig mente at det burde gå ?!?! Det er 5 mil til bf, og om jeg er ferdig på jobb kl 15, eller 16 for den saks skyld, så sier det seg selv at det blir vanskelig.

Når samvær skulle være denne uken, så var ikke barnet mitt i bhg når jeg kom, hele avd var avgårde, noe som resulterte i venting, og at vi kom senere til far. Jeg sendte en sms og forklarte, men fikk ingen respons.

Da jeg kommer hjem til far, for og levere barnet, så er ikke far engang hjemme!?! Fordi han måtte jobbe overtid...?

Det kan skje den beste det, men jeg synes det er rart at JEG må forholde meg til et klokkeslett, men ikke han?

Nå er avtalen vår begjært i retten, så det er jo ikke bare bare og endre den heller...

Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Ikke greit det her, det er imidlertid kjempeviktig at du nå starter å føre logg om du ikke har gjort det tidligere, forklar situasjonen i barnehagen også og få gjerne en bekreftelse derfra de gangene slikt som dette skjer slik at du kan dokumentere at de ikke bare er din "vrangvilje" som det hele står på om han skulle lage noe mer ut av episoden.

Lykke til !

Skrevet

Takk for det!

Nei, det er ikke min vrangvilje, men jeg var desverre ikke klar over at de ikke var tilbake til det klokkeslettet.

Jeg skal heretter få beskjed fra bhg dagen i forveien, slik at jeg kan informere bf i "god tid".

Det er notert ned :) Takk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...