05juli Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 er det noen som har hatt sopp på brystet? Hvordan artet det seg og hvor lang tid tok det til du ble i bedre form etter at du startet med behandling?
05juli Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2008 dytter.......noen må ha råd å komme med
sannamin* Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Fikk både brystbetennelse og soppinfeksjon i puppen.. Jeg fikk en stikkende og brennende intens smerte. Vondere enn brystbetennelsen. brukte de skjellene over brystvorten, MEN dette ble inngangsport til bakterier.. Ble et fuktig miljø. Måtte på føden, fikk hjelp. Medisin. Salve til meg, mikstur til lilletuppa da jeg ammet ho enda. Måtte koke bh`er, ullinnlegg, smokker ja U name It... Soppen dør ved 60grader tror jeg de sa. Smerten gikk fort over etter påbegynt behandling. 14 dgr helt bra.. men så ende det med dren for min del.. Så stell fint med dere...
sannamin* Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Ikke sikkert det var i forbindelse med amming og sånt?
05juli Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 det er i forbindelse med amming ja. har hatt brystbetennelse, så muligens fått det derfra. Men det er håp om å bli bra mao?? Takk for svar
Erisa* Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 sopp trives best i fuktig og mørkt miljø, og det kan jo bli både fuktig og mørkt inne i bhen når man ammer... Så man er nok mer utsatt da, ja. I tillegg har ofte babyene trøske, altså sopp, i munnen (sånt hvitt belegg), så da er det jo fort gjort.. Så det gjelder å lufte godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå