2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Var det tilfeldig eller planlagt, kanskje til og med veldig planlagt?
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg valgte ikke at de sådde frø i magen min, men jeg valgte og beholde frøet det ) Planlagt er de ingen av mine små søte troll, men veldig elsket
It's all about me Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Valgte å få barn fordi jeg trenger noen til å pleie meg og ta vare på meg når jeg blir gammel ) he he. Førstemann var veldig planlagt, den i magen er eeeeeekstremt planlagt.
solstråle69 Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Vi sluttet med prevansjon med ønske om å få barn. :-)
Dronningen! Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Valgte å få barn fordi det er en stor glede... Flisa er ekstremt planlagt - hun er laget på Rikshospitalet:o)
snowstorm73 Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Barnet var planlagt, men en virkelig god, rasjonal grunn har vi egentlig ikke. På en måte manglet det for å gjøre oss til en fullstendig familie. Det føler vi at vi er nå. Koselig rett og slett (selv om han er syk med nærmere 40 grader akkurat nå)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Det var vel av egoistiske grunner, som egentlig de fleste har vil jeg tro? Jeg ville ikke gå gjennom livet uten barn, og vil heller ikke bli gammel uten å vite at det er noen som fører "meg" videre. Vil heller ikke bli gammel og ensom. Selv om mange selvfølgelig blir det allikevel selv om dem har fått barn. Også er jeg glad i barn da:-))
solstråle69 Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Glemte poenget; for å skape et nytt liv, skapt av to mennesker som elsker hverandre - og som vil gjøre det vi kan for at dette lille mennesket skal få en så bra start som mulig på dette livet. :-)
WP-TLogPeanut Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Hms..si det ble svært overraskende gravid,og det kunne ikke falle meg inn å ta abort, elsket lille i magen fra det sekundet jeg så testen var positiv Og jeg elsker henne høyere og høyere for hver dag,trodde ikke det var mulig
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Ho var halveis planlagt;) Vi brukte ikke prevansjon og ble jeg gravid, så ble jeg gravid. Ho valgte oss, kan man si,hihi. Den i magen nå er veldig planlagt, og vi gleeeder oss:) Jeg kan ikke forestille meg et liv uten barn.
Alba44 Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 VELDIG planlagt! Hehehe... Alltid ønsket meg barn, og da min kjære og jeg hadde bestemt oss for hverandre og giftermål, så var det jo ikke noe å vente på )
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Fordi jeg er mot abort så lenge man har mulighet til å ta seg av barnet, og da var det ikke annet å gjøre enn å få barn når jeg ble gravid HUn var altså laaaaaaaangt fra planlagt, vi var nøye med prevensjon og fikk sjokk da det viste seg at jeg var gravid. Men ønsket var hun
TurangaLeela Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 Følte behovet for å gi omsorg til et barn som var vårt kjøtt og blod:) Hadde hatt lyst å få barn i noen år, men pga. boforhold valgte vi å vente til huset vi pusset opp var innflyttbart. Så førstemann var veldig planlagt. Babyen i magen er ikke så planlagt, men selvfølgelig ønsket og velkommen skal h*n være:)
Thunderstruck Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 Fordi vi hadde lyst på 2 barn,og vi synes at vårt liv uten barn ikke hadde blitt fullverdig.
blittmamma07 Skrevet 31. januar 2008 #16 Skrevet 31. januar 2008 ingen var planlagt men velkomne. begge unnfanget med uforsiktig bruk av prevensjon (den ene med kondom gått ut på dato, den andre med avhopp i svingen) men verdens beste uhell begge to. skjønner liksom ikke hvhordan livet kunne vært uten dem
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #17 Skrevet 31. januar 2008 hehe..to var hell i "uhell" men nr 3 var høyst planlagt :-) Like elsket alle selvsagt. Ikke sikkert vi er ferdige enda heller..men skal se ann litt et par år :-) Var et enkelt valg å få de som ikke var planlagt, alternativet var uaktuelt uansett.
peonererfine Skrevet 31. januar 2008 #18 Skrevet 31. januar 2008 Valgte det bevisst. Planlagt. Grunn: Fordi jeg ville bli mamma.
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. januar 2008 #20 Skrevet 31. januar 2008 Nøye planlagt. Bestemte oss et år i forveien at vi skulle slutte med prevensjon i påsken. Det gjorde vi og like etterpå satt spira:) Ønsket det fordi jeg følte inni meg at jeg lengtet etter det lille barnet. Og ikke minst fordi jeg visste at mannen min er en staut kar, med gode forutsetninger for å bidra og elske sønnen sin gjennom alle år. Han var et bevisst valg han også! Og selv om han er en liten gutt i en mannekropp innemellom, he he, kunne jeg aldri har valgt bedre:)
MamiMaribel Skrevet 31. januar 2008 #21 Skrevet 31. januar 2008 Hmmm..... Hos meg tror jeg det var urinstinktene som dominerte mest!! Jeg fikk en voldsom trang til å bli befruktet, og ble "hekta" på tanken på å bli gravid, rett og slett:-)) (jada, det er lov å tenke at jeg må være ei skrulle!!:-) Så da jeg skjønte hvordan det var fatt, begynte vi å snakke om hvordan det ville være å bli foreldre. Vi kom til at det antagelig ville være veldig berikende og morsomt, og hoppet på:-))
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 31. januar 2008 #22 Skrevet 31. januar 2008 jenta vår var det mest planlagte vi noen gang har gjort tror jeg:) vi manglet et barn i livet vårt,og fikk henne:)
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 31. januar 2008 #23 Skrevet 31. januar 2008 Jeg ønsket meg barn veldig sterkt. Så da satte jeg ham til verden selv om han ikke var planlagt i det hele tatt.
Bøggly Skrevet 31. januar 2008 #24 Skrevet 31. januar 2008 2 mennesker som aldri hadde ønsket seg barn møttes.........en rar kjemisk kobling skjedde - og plutselig ønsket begge seg et barn. Med hverandre!!! Prevensjon ble kuttet ut og..........resten er historie, kan man si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå