Melkedrøm Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Kan dere gi meg noen forslag på noen fine, men ikke så vanlige gutte og jente navn? Har termin om 4 dager, og det er liksom ingen navn som jeg har falt skikkelig for... Begynner å tro det blir en navnløs unge Gjerne nordiske/ norrøne navn
BitteLiten *har født* Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 gutten min heter Ådne. Det er ikke så vanlig )
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Nathanael el. Nathaniel synes jeg er ganske fint :-) Ikke så veldig norrønt da. Frøya er litt mer uvanlig og norrønt, men personlig liker jeg ikke det så veldig godt :-)
flypapir Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Mathea (som tulla mi heter) Adine Elinda Laura hum... Jeg er visst ganske dårlig på navn....
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Levine Ariana Karna Iben Leah Tilje Rander Tirian Oliver Levi Linus Emrik Rudi
Jannamor Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Det er en gutt her inne som heter Alvarin. Jeg synes det er fantastisk
temi & keli Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har en Tilde og venter en Kajsa.. Av guttefavoritter har jeg Heine og Amund. Ikke ukjente navn, men lagnt fra mye brukt..
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Vi har Frøya og venter Vårin ) Ellers vurderte vi Balder Loke Ellers ville jeg gått inn på navnveguiden her inne. Synes den er utrolig bra!
monca*84*j12 Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 heia, jeg har to navn jeg bare er helt fortapt i, min første datter skal ha det ene navnet.,, Eiril, som er norrønt.. syntes det bare er fantastisk et annet pent jente navn er Ylva også norrønt tror jeg... Gutter er jeg ikke like god på, men har begynnt og like Sigurd =) håper det inspirerte.. la oss få vite hva du/dere liker... jeg er veldig glad i uvanlige/norske navn jeg også =) lykke til
(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Alvar, Jardar og Olai er jo ikke kjempevanlige, men KJEMPEFINE! Håper du også liker dem!
prebs Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Av norrøne navn liker jeg godt: Tollef Sigbjørn Sigmund Hallvard Hallstein Torgeir var noen Ingeborg Serina Taletta Agnes Hedvig Ebba Thale Alle er jo ikke like sjeldne, men langt fra noen navnetopp!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Jeg syns Kjerand er veldig fint. Men mannen nekter på det da. Er et norsk navn tror jeg, og det er bare 19 som heter det ( hvis ikke veldig mange fikk det navnet i fjor)
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 mine favoritter er Viljar og Heine til gutt og Saga eller Ronja til jente
Sikkertforgammel Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 Vel, kjenner ikke så mange med uvanlige navn men: Gutt: Embrick/Emrik. Viljar En liten gutt jeg kjenner heter Tarald, ikke mange som heter dette tror jeg Og Aiste (jentenavn) Kommer av Aysha. Utenlands opprinnelse. Zina/Sina. Kommer ikke på noen flere uvanlige i farta...
kutt Skrevet 31. januar 2008 #16 Skrevet 31. januar 2008 Olve Gabriel Tjerand Gitle Ovidie Oliva Olga Edle Tilla
mirremamma Skrevet 31. januar 2008 #17 Skrevet 31. januar 2008 Hei =) vår jente heter Luca. syns også Iben er et fint jentenavn.. Heike og Birk er fine guttenavn =)
LadyLuck & Skrevet 31. januar 2008 #18 Skrevet 31. januar 2008 Andrine Adelin Thea Oline (en av mine favoritter) Torjus Snorre Alexander
Nerak 2x pp Skrevet 31. januar 2008 #19 Skrevet 31. januar 2008 Hvis jeg får en jente noen gang, har jeg et stort ønske om navnet Aurora Elisabeth. Det er slektsnavn både til kjærsten min sin side og min. Syns først navnet var rart, men etter å ha smakt på det en liten stund, syns jeg det er kjempefint.
Melkedrøm Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 1. februar 2008 Tusen takk for masse flotte forslag Og ja, jeg har vært inne på navneguiden, og debatten og gud vet hva, men det blir så mye navn.. Ser ikke skogen for bare trær hehe. Jeg har da fått satt opp ei liste med både gutte og jentenavn som kan være aktuelle. Så får jeg ta med meg lista på sykehuset og studere den lille når h*n er kommet ut, og se hvem det er som har kommet ut
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #21 Skrevet 1. februar 2008 Arngeir er et fint guttenavn. Det er også et sjeldent navn, og et norsk navn. Grania er et irsk jentenavn, jeg kjente en gang en dame som het det. Ho var selv norsk, og hadde norsk far og irsk mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå