MyBabyGirl<3 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Vet man er mer utsatt for pigmentflekker når man er gravid, men er man det når man ammer også? Hvis man er det.. Noen som har noen andre selvbrunings kremer eller lignende å anbefale? Hørt at denne St Tropez skal være bra? Noen som vet hva den koster eller hvor den selges? Er så bleik nå, kaldt er det ute ågreier, blir ikke noen sydentur her med baby, så hadde vært herrlig med 20min i solarium
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Har ikke merket noe.. Jeg fullammer og har nettopp begynt å ta sol nå..deilig å føle seg litt freeesh
MyBabyGirl<3 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Ja, det er herrlig Hvor lenge etter fødsel begynte du å ta sol?
Mazza** Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 jeg har ikke sett noen flekker.....har tatt 4 timer på rappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå