selfangerkjerringa Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Har lyst til å be eldsta holde kjeft... men jeg gjør det jo selvsagt ikke... det er bare det at jeg er så syk og minsta er syk og eldsta synger heeeele tida... søte, store, tapre jenta mi ... men huet til mamma holder på og eksplodere Vi får håpe hodet mitt blir bedre etterhvert Det er jo koselig å høre på den sangen også da
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 hehe...kjenner til det der ja ;-) Hodepine type "boiling brain" :-DDD Huff, føler med deg, du har fått din dose elendighet du nå.
selfangerkjerringa Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Syns faktisk litt synd på meg isted også... minsta fylte bleien med suppebæsj, som trakk gjennom bleien, gjennom buksa, gjennom lakenet og ned på sofaen. og gjennom teppet vi hadde på oss. Jeg sto på badet og skiftet på henne mens jeg spøy i vasken. Hurra. Så nå bestiller jeg friskmelding for barn og mamma imorra - og en kall som holder seg frisk helga gjennom. For jeg orker F ikke å stulle og stelle syk mann mens jeg har ungene alene IGJEN!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Stakkars, stakkars selfangerkjerringa. *klemmehardoggodtoghåperderesnarterfrisk*
selfangerkjerringa Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 tuuuusen takk, Gyldenkron!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 *ogspringeogvaskesegetterklemmensåikkegyldenkronfamilienblirsykeog:-)* Her har vi vært syke i tur og orden, siden oktober. Flåttbitt, skarlagensfeber, spy og diare, halsbetennelse, og flåttsmitten sitter fremdeles i. Så kjenner igjen frustrasjonen. GOD BEDRING
Northernlights Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Hvis hun er frisk, så kan du jo si med pen mammastemme; "Kjære,søte lille gullet mitt,jeg tror fuglene ute trenger å høre den fine sangen din,så ta deg en tur ut,og syng for dem,du!" =o) God bedring...fortsatt!
mayaya Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Usj og isj og æsj da, vennen!!!! Har du også fått det i dag? Nei, nå er det på tide at Selfangeren selv får kollegaene tilbake på jobb, sånn at han kan komme hjem og hjelpe deg altså. Håper du får lagt eldsta tidlig i dag, og at kvalmen avtar, og at du får kost deg litt i kveld *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå