Gå til innhold

dere med teutonia mistral...


Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke den velig kort i sitte delen? min ettåring har bare noen cm å gå på i fotenden, og hodet er allerede over kanten på ryggdelen..

er den sånn hos dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har en teutonia timmy til vår unge på halvannet år, og hun tyter ut i alle kanter .-) kanskje teutonia liker maurebarn best :-)))

Skrevet

Jeg hadde mistralen til min eldste, og han brukte den til han var 3år, uten problemer.. han var helt normal i str og..

Skrevet

he he he he... jeg har ei niese som også er helt vanlig lang og fin og hun koser seg i sin mistral enda, og er snart 3 år...

 

 

Jeg må bare le av at jenta vår slett ikke passer i vogna si, og hun er helt normal hun også....

 

 

:-)

Skrevet

Gutten her er snart to år og 87 cm, han har enda god plass. Tror sittedelen er 90 cm.

Skrevet

Quinny sine vogner er mye kortere og trange.

Vi hadde vår teutonia y2k til vår gutt var 2,5 år.

Romslig.

Skrevet

merkelige greier altså det der..

de sitter vel kanskje behagelig selv om føttene stikker utforbi og hodet ikke har noe og støtte seg til da... hm.. rart..

 

jaja, takk for svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...