MrsDior & baby-Dior Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 er ikke den velig kort i sitte delen? min ettåring har bare noen cm å gå på i fotenden, og hodet er allerede over kanten på ryggdelen.. er den sånn hos dere??
dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 vi har en teutonia timmy til vår unge på halvannet år, og hun tyter ut i alle kanter .-) kanskje teutonia liker maurebarn best :-)))
Regnbuens barn™ . Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg hadde mistralen til min eldste, og han brukte den til han var 3år, uten problemer.. han var helt normal i str og..
dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 he he he he... jeg har ei niese som også er helt vanlig lang og fin og hun koser seg i sin mistral enda, og er snart 3 år... Jeg må bare le av at jenta vår slett ikke passer i vogna si, og hun er helt normal hun også.... :-)
Sololight Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Gutten her er snart to år og 87 cm, han har enda god plass. Tror sittedelen er 90 cm.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Quinny sine vogner er mye kortere og trange. Vi hadde vår teutonia y2k til vår gutt var 2,5 år. Romslig.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 merkelige greier altså det der.. de sitter vel kanskje behagelig selv om føttene stikker utforbi og hodet ikke har noe og støtte seg til da... hm.. rart.. jaja, takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå