Gå til innhold

Ang lønn i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er "normalt" å få i lønn som assistent, er 19/20 år og har ikke jobbet i barnehage tidligere.

Er snakk om privat barnehage..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du ikke har utdanning mener du?

vet ikke helt...tror minstelønna ligger på 16-17000 i mnd om du jobber 100%..

men ikke helt sikker

Skrevet

I bærum kommune starter lønna på 217.000 om du ikke har noe ansiennitet

Skrevet

Noen idè hvor mye dette blir i timen ca?

Skrevet

det blir ivertfall ikke 16-17000 utbetalt i mnd..det må være før skatt. er førskolelærer og har 310000 i året med 16500 utbetat 100% i mnd..

Skrevet

217000 / 12 = 18000ca

18000 / 150 = 120kr timen ca

visst ikke mine regnekunnskaper er gått tapt..

Skrevet

Takk takk:)

Visste ikke hvor mange timer man regner per mnd...

Skrevet

37,5t i uken jobber vi hvertfall.. 07.00-15.00.. vet ikke hva som er normalt i bhg.. :)

Skrevet

107 eller 111 er tariff i timen så vidt jeg vet. For assistent

Skrevet

107kr timen? Jøss, jeg hadde mer som lærling.. ikke for å skryte altså.. men er rart å se forskjellene i de forskjellige yrkene...

Skrevet

Elektroyrker feks er mye bedre betalt enn omsorgsyrker, baker, konditor o.l.

Skrevet

Stemmer det.. I større byer kan en elektriker ha opp mot 200kr timen har jeg hørt.. Lurer litt på hvorfor det er så stor forskjell fra yrke til yrke egentlig..

Skrevet

Har gått i klasse med en som regner med en timelønn på rundt 300kr timen etter læretide, pga forespørselen..

Tariffen for baker/konditor feks er 125kr timen...

Skrevet

Jeg har mange år på universitet og jobber på SFO jeg har 107 kr timen. Og ja det er en patetisk lønn for å passe på det mest dyrebare man har.

Skrevet

Eg jobber som assisten i barnehage(privat),dog lønna i fht kommunalt er mye likt trur eg. På 100% er årslønna 221.000,men eg har berre 80% so blir nåke mindre då..

Skrevet

Minstelønna i barnehage i statlig sektor ligger nok ikke høyere enn 207.000 i året nei desverre! :(

Jeg gikk opp i august i fjor fra 207.000 til 213.000......

"wehee....".......

213.000 er assistent med 0-utdannelse og 4 års erfaring ....

Skrevet

Kommer nok an på hvor man jobber. I Søndre Nordstrand bydel i Oslo er begynner-/minstelønna til en assistent 248 000.

Skrevet

248000?

Da tjener de mer enn meg som har fagbrev da jo! :S

Skrevet

Jeg jobber i en privat barbehage, er assistent, med 6 års annsinitet. jeg har 253 000 i årslønn... Ikke mye å skryte av akkurat.

Skrevet

Det er tydeligvis store forskjeller fra kommune til kommune her. Og også endel forskjeller mellom private og kommunale barnehager. Jeg jobber i en privat barnehage (det er en PBL barnehage) i Tromsø, har seks års ans. og ikke utdanning. Jeg har en årslønn på 232000 i året. Vet ikke helt hva grunnlønna er i dag, men mener den ligger på rundt 109 kr timen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...