Gå til innhold

Synd å si det men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal føde,og folk kommer på besøk,tar de vel med seg noen presanger og slikt??

Og da er det vel endel som tar med seg noen søte,små dukkeklær!?

Men her er problemet!!:

Min mor/svigermor har tatt helt AV når det gjelder klær(heldigvis er det meste fra fretex og salg) ,samtidig som jeg har arvet endel av venninner.

Det er så mye klær at jeg vet ikke om jeg får brukt alt engang!jada det går mye bodyer og alt det der,men jeg tror jeg har MINST 50 stk,sikkert mer i div små str.

Er det da frekt å si at jeg IKKE ønsker meg klær,men heller andre ting,kansje som de kan slå seg sammen om, eller skal jeg holde kjeft og ta imot med takk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hold kjeft og ta imot med takk!!! :-) :-) hvis noen spør, så kan du jo foreslå andre ting, men ellers er det bare å bukke og takke, evt bytte til større str i butikken når dere kommer hjem.

Skrevet

Jeg ville bare tatt i mot og takket, og så er det fullt mulig å bytte etterpå. En venninne av meg byttet babytøy for ca 1800 kr, det er sinnsykt mye klær!!!

Skrevet

jeg ville holdt kjeft. Klær kan byttes i større størrelser, du trenger ALLTID klær, de vokser så utrolig fort. Du kan jo ympte frempå om at du har mye i de minste størrelsene slik at de kan gå for det som er litt større.

Skrevet

Får du mye kan du alltids bytte i større str. Babyen vokser jo ganske mye det første året.

Selv har jeg sagt at jeg ønsker andre ting enn klær, og har ikke fått noen sure tilbakemeldinger på det!

Skrevet

Jeg har samme "problemet". Men jeg har sagt til folk at jeg må skaffe meg oversikt over hva jeg har og hva jeg trenger mer av, det var ikke noe problem og ingen har blitt sure av den grunn. Til min mor, som har litt mye shoppingdilla, har jeg sagt at jeg trenger vaskekluter og håndklær, men at hun må gi seg etter det.

Så jeg ville sagt i fra, men på en hyggelig måte og samtidig forklart hvorfor du ikke vil ha så mye.

Skrevet

Jeg har fått utrolig mye klær allerede og arver også av en venninne, så jeg har sagt i fra til de fleste at jeg har nok klær for de første 4-5 mnd. Det må jo være hyggeligere for folk å gi bort noe man har bruk for, så ser ikke noe grunn til at noen skal bli fornærmet av det. Hvis jeg var deg ville jeg heller spurt om de kunne slå seg sammen om noe du virkelig trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...