Gå til innhold

Herregud å jeg promper!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har null kontroll...og de lukter.... så jævlig flaut....

og samboeren blir grinete....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe. Ja du er ikke alene...=oD

Men at sambo din blir grinete, hahaha...Er jo et menneske du også og lufta må jo ut....

Sambo min bare rister på hodet han....hahahaa...

Men kan vel trøste deg med at det snart går over og du får full kontroll igjen...=o)

Skrevet

hehehe..

promper ikke så samb. hører det jeg,synes det blir pinlig.

Skrevet

men har ikke kontroll. prøver virkelig å holde de inne, men det funker ikke. uansett lukter de jo veldig. kan jo nevne jeg liker druer godt...

Skrevet

:-D uff, jeg føler med deg!!! Er i samme "prompeklubben".Må rømme rommet for å fise hele tiden. Jeg prompet aldri foran mannen min før, så nå for tida er han litt i sjokk....

Skrevet

Haha.. Må le

Jeg fiser som bare f jeg å.. Overalt!

Og de lukter en blanding av kokt eg og ja.. EGG! hehe.. Rotten melk, helt jævlig..

Sambo får leve med det ;)

Skrevet

Hehe. melder meg i klubben!!! Stakkar,ungene mine har gitt meg opp og komenterer det ikke engang,

I tillegg prøver jeg å være diskreet samtidig som de stinker noe inn i ... rompetassen. Og så holder jeg på å leg meg ihjel!!!!! :-D

Prøv å være diskreet, så kjenner de lukta så ser de at du holder på å le deg ihjel.... hehe.

Sist gang brukte jeg å holde de ine til vi lå bak en relativt ny bil, og lo meg ihjel av komentarene til gubben : "Helvetes katalysatorer de skal ha på de bilene".

Skrevet

Hjelp jeg blir helt skremt jeg!

Har ikke hatt noe særlig problemer med akkurat dette,men når jeg leser at samboeren blir sur og grinete og at dere ikke promper foran de til vanlig blir jeg helt satt ut!

Er det ikke HELT vanlig å måtte prompe av og til?Og det skal ikke lukte blomster heller... Jeg skal inrømme at når jeg var fjortiss så var det utrolig flaut,men dere skal jo for faen ha en unge med fyren!Det kommer jo ikke til å lukte hverken blomster eller godlukt når dere skal føde heller,mye rare lukter vissnok,so be prepared....

Skrevet

Nei litt promping får han tåle, vi har da alltid prompa når vi måtte det før..om vi er alene hjemme da..*fnis*

Jeg får sånne "prompe-anfall" når babyen legger seg litt annerledes i magen eller jeg snur meg så lufta får komme ut.. og det er det beste som finnes...etter å ha sitti å følt seg som en ballong i flere timer. *ler godt* Blir godt å bli ferdig med alt dette her nå snart:D

Skrevet

Jeg har egentlig mest problem med at mannen min også tror det er fritt fram for ham å prompe i vei nå som jeg har litt problemer med å holde meg. Han bare smeller i vei. Og lukta hans gjør meg ganske kvalm. I natt måtte han sove på sofaen fordi han prompa så ille. Han påstår at det er svangerskapet som gjør det...

Skrevet

He he, ja her er det også promping dagen lang..huff. Får så luftsmerter noen ganger:(

Jeg lurer meg in på do hver gang jeg skal prompe...der er det likksom lov. Litt verre når man er ute blant folk, då må man lure seg bort til et sted der det bråker mye.

Mitt store mareritt er å sleppe en stor promp ute blant folk for å så få en skikkelig latterkrampe slik at jeg promper enda mere.

Skal bli deilig å sleppe dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...