Truseprinsesse Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Åååh. I dag har jeg gått fra litt stikk i ryggen til skikkelig vondt i ryggen nå. Prøver å sitte med god støtte og sånt, men det gjør fortsatt vondt. Irriterende. Flere som har det sånn?
Isopora Gravid♥ Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Ja.. jeg har endel vondt i ryggen for tida, nedest i korsryggen egentlig. litt stikking. og det hjelper ikke å bytte sittestilling eller no. hmm.. merkelig. jeg håper jo på at jeg kan være gravid da, men er nok ikke det.. mye ryggplager i familien, så håper ikke jeg får det samme!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Har ofte vondt nederst i korsryggen både ved EL og mens, og da hjelper nesten ingenting... hjelper av og til å gni litt/presse litt. men vet ikke om det var sånn vondt du mente..
Truseprinsesse Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Tror ikke det er EL eller mens siden jeg ikke venter mensen før om en ukes tid. Er ni dager siden EL nå. Sliten i korsryggen også er jeg sliten nederst i magen også. Denne kroppen skal ikke være lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå