Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som IKKE har sett noe til verken vannavgang eller slimpropp/brunlig utflod før dere skal føde?

Jeg er 3 dager over termin og har ingen tegn til noenting:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Jeg merka overhode ingenting sist, før jeg plutselig satt der med masse veer.. Ingen forvarsler i det hele tatt..

Slimproppen gikk en god stund etter at veene hadde begynt, og hadde heller ikke vannavgang før jordmoren tok det...

Skrevet

Slimproppen kom samme natt som riene begynte. Vannet ble tatt på fødestua :o)

Lykke til!

Skrevet

Hadde ingen tegn før jeg våknet av en rie kl 5, og det dryppet litt vann da jeg reiste meg opp.. men ikke mye... Slimproppen komm på formiddagen, og jeg fødte kl 5 et døgn etter:-)

Masse lykke til. Hvil deg som mye som mulig før det setter igang... bare et lite råd;-)

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Jeg så ikke noe til slimproppen i det hele tatt jeg... Mulig den kom med vannet under fødselen!?!

Skrevet

Slimproppen gikk flere dager i forveien... Men den spiller ingen rolle, for den kan tross alt dannes på nytt.

Ellers startet det hele med rier 10 dager over tiden. Ingenting gikk naturlig. Vannet ble tatt, fikk hjelp til åpning, endte opp med epidural.

Skjer nok noe snart ;o) Lykke til!

Skrevet

Slimproppen gikk tre dager før riene begynte, vannet gikk i utdrivningsfasen.... Hvil deg nå, pass på at du ikke er sliten før fødselen begynner! =)

Skrevet

Ingen tegn jeg heller i det siste svangerskapet. Men 4-5 dager på overtid gjorde sengekos susen. Babyen kom 10 timer etterpå : )

Skrevet

Jeg husker ikke hvordan det var med slimproppen, men vi vet ikke når i fødselsforløpet vannet gikk, de måtte ikke ta det i hvert fall og jeg fikk ikke med meg når det gikk :-D

Skrevet

Jupp, riene startet på natten,en uke før termin sist. Ingen tegn til slimproppen før eller etter det startet. Vannet ble tatt på fødestua etter 14 timer med sakte fremgang.

Skrevet

Jeg har født to ganger før, og jeg så aldri noen slimpropp verken den ene eller den andre gangen. Begge gangene begynte fødselen med rier. Denne gangen derimot, har slimproppen gått i 2 deler; siste for 5 dager siden, så jeg håper det snart skjer noe...

Skrevet

venter nå nr 3 og har aldri merket noe til slimproppen.

når 1. mann ble født hadde jeg heller ikke fostervann, men med nr 2 gikk vannet kort tid etter at legen hadde "røska litt" i hinnene.

Skrevet

Slimproppen merket jeg aldri noe til..

Å vannet gikk da jeg var på sykehuset, rett før jeg begynte å presse...

Så på meg begynte det hele med vonde rier...

Skrevet

Merket heller aldri noe til slimproppen i mine tre forrige svangerskap, vannet gikk under selve utdrivningsfasen, mine fødsler startet med murring i ryggen så rier, alt over på 2-3 timer fra starten med murring i ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...