Gå til innhold

fy faen for et humør om dagene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare sur og lei, hele forbanna dagen, tenker å tenker, grubler og funderer, på hvordan ting blir fremover, økonomisk og hvordan vi skal klare oss...

Jeg griner g griner, er bare så forbanna lei, klikker på mi kjære bare han prater til meg, orker han bare ikke.. skulle gjerne bare vært for meg selv om dagen, ikke hatt noen andre å ta hensyn til...

Hva skal jeg gjøre, vært slik en uke snart, jeg trenger å bli oppmuntra, men vet ikke hvordan.... arhhhhh, hater livet mitt akuratt nå... Føler bebisen i magen merker at jeg ikke har det noe bra, for det er veldig stille i magen min om dagene... er det slik at de merker at mor ikke har det noe greit??

Noen tips om hva som kan få meg i bedre humør??? mottas i såfall med stoooorrrr takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også deprimert og sint og lei om dagene...tror det hører med litt...men tror også nurket merker humøret ditt...de gangene jeg er e godt humør er jeg sikker på at jeg kjenner mer bevegelse en når jeg er grinete å lei...kanskje du kan bruke det som motivasjon??:) at du må finne noe som gjør deg gla slik at prinsessa i magen også har det bra=) det er jo deilig å kjenne de små sparkene=) ta dei et bad og vær god med deg selv kanskje det kommer seg litt:) kjæresten din tåler humøret ditt så det skal du ikke tenke på=)

Skrevet

Hei:-)har det sånn som deg jeg også.det har vart en go stund.er mye deprimert og sint.tåler nesten ingenting.samboern min kan nesten ikke prate til meg.det går jo utover hans humør også.hunden vår går det også utover:-(.føler meg tung og orker nesten ingenting.har liksom ikke følt ordentlig glede over å være gravid enda.selv om jeg også har ønsket det.har også drømt om eksen om natta.en fyr som tvang meg en gang til abort.har sliti så ille etter det.så hvorfor blir jeg ikke kvitt han?hater den fyren.og nå har jeg endelig en kjæreste som bryr seg.

Skrevet

Hadde det sånn en del i første trimester. Stakkar sambo og lillemann. Tror jeg faktisk greide å ta meg litt sammen overfor lillemann etter at han en dag hadde sagt til pappa "nei reise hjem, mamma sinte". Den svei. Mente jo ikke å la humøret gå ut over dem, det ble bare slik. Heldigvis tror jeg ikke de merker så mye nå. føler stemingen har lettet ganske mye etter jeg kom over i andre trimester og UL var unnagjort. følte meg som det hormontrollet en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...